SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Biedronka sprzedała prawie 1,4 mln albumów "Dumni z naszych"

W ramach akcji lojalnościowej „Dumni z naszych” w sklepach Biedronka sprzedano blisko 1,4 mln albumów prezentujących polskich piłkarzy i historię narodowego futbolu. W sumie klientom Biedronki wydano ponad 160 mln saszetek z naklejkami i kartami z piłkarzami - wynika z informacji udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl.

Article

Akcja lojalnościowa "Dumni z naszych" ruszyła w Biedronce 7 maja. Sieć jako jeden z oficjalnych sponsorów polskiej reprezentacji w piłce nożnej, sprzedawała albumy z informacjami na temat historii naszej kadry i opisami naszych zawodników. Album kosztował 9,99 zł (cena dla posiadaczy karty Moja Biedronka) lub 14,99 zł (cena dla pozostałych klientów). Za każde wydane 40 złotych, klient otrzymywał saszetkę z trzema naklejkami. Akcję wspierała kampania marketingowa.

Jak wynika z informacji portalu Wirtualnemedia.pl, Biedronka sprzedała blisko 1,4 mln albumów, a klientom wydano ponad 160 milionów saszetek z naklejkami oraz kart z piłkarzami.

Rekordowy pod względem sprzedażowym okazał się Dzień Dziecka. 1 czerwca w Biedronkach w całej Polsce wydano klientom 4,4 mln saszetek z naklejkami i ponad 3 mln kart. Szczególną popularnością akcja cieszyła się wśród klientów 23 i 24 czerwca – w dniu meczu Polaków z Kolumbią oraz 29 i 30 czerwca, zaraz po meczu z Japonią.

W tym roku Jeronimo Martins Polska, właściciel sieci Biedronka, przedłużył umowę z Polskim Związkiem Piłki Nożnej i pozostaje oficjalnym sponsorem reprezentacji Polski w piłce nożnej przez kolejne cztery lata. Sieć wspiera zarówno pierwszą reprezentację Polski, jak też reprezentację kobiet oraz kadr młodzieżowych od lat 15 do 21. Na mocy umowy z PZPN Biedronka jest również Sponsorem Głównym Akademii Młodych Orłów.

W pierwszym kwartale tego roku Biedronka otworzyła 11 nowych placówek, obecnie sieć liczy w Polsce 2825 sklepów.

Sprzedaż w sklepach Biedronki w pierwszym kwartale 2018 roku wzrosła o 15,6 proc., do 2,92 mld euro, a w walucie lokalnej wzrost wyniósł 11,9 proc. Sprzedaż porównywalna LFL Biedronki zwiększyła się o 8,6 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Biedronka sprzedała prawie 1,4 mln albumów "Dumni z naszych"

9 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
DW
1,4 miliona naiwnych.
28 10
odpowiedź
User
bolec
Tam jest błąd Durni z naszych miało być.
30 11
odpowiedź
User
Alf
Albumy już pewnie leżą rzucone gdzieś w kąt albo wyrzucone do śmieci. Ale grunt, że interes się sprzedał.
22 9
odpowiedź
User
pavv
Pod koniec naszych sukcesów na mundialu albumy były przecenione o 50% a nalepki rozdawali nawet przy zakupie paczki zapałek za 10 groszy. Po ostatnim meczu jacyś jajcarze ponaklejali dziesiątki nalepek na kontener na śmieci w mojej okolicy.
24 10
odpowiedź
User
Nico
No co? Przecież wszyscy byli optymalnie przygotowani do mudialu, że zacytuję byłego szefa tego cyrku
11 8
odpowiedź