„Bierz w ciemno” w kampanii Aro (wideo)

Pod hasłem „Bierz w ciemno” rozpoczęła się kampania reklamowa produktów Aro. Osobne odsłony akcji promują je wśród sprzedawców detalicznych i klientów.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania reklamowa produktów Aro podkreśla, że są one najtańsze na rynku, dlatego można je „brać w ciemno”, bez wcześniejszego porównywania cen. Kreacja przekazów opiera się na motywie komiksowym ilustrującym hasło „Bierz w ciemno”. Działania skierowane do właścicieli sklepów – i zachęcające ich do zamawiania produktów Aro w hurtowniach Makro Cash & Carry – obejmują od 4 maja materiały POS, SMS-y oraz reklamy w prasie branżowej (m.in. w „Poradniku Handlowca” i „Wiadomościach Handlowych”).

Natomiast odsłona skierowana do klientów końcowych jest prowadzona od 10 maja w telewizji (15-sekundowt spot TVP, TVN, Polsacie i kanałach skierowanych do kobiet, np. TVN Style). Kreację reklam telewizyjnych przygotowała agencja Albedo Marketing, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom wraz z działem planowania mediów Metro Group.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję