SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

2,23 mln widzów debiutu „Big Brothera” w TVN7. Stacja bezkonkurencyjnym liderem w 16-49

Pokazany w niedzielę wieczorem w TVN7 pierwszy odcinek reaktywowanego „Big Brothera” oglądało średnio 2,23 mln widzów - wynika z najnowszych danych telemetrycznych udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl. Stacja w czasie jego emisji była wiceliderem całego rynku i zdecydowanie pierwsza w 16-49.

fot. TVN Article

W niedzielę, 17 marca br. o godz. 20.00 stacja TVN7 pokazała pierwszy odcinek nowego reaktywowanego „Big Brothera”. Średnia widownia tej emisji wyniosła 2,23 mln osób. Przełożyło się to na 13,42 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 21,21 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 16,83 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.

Przynajmniej przez 1 minutę produkcję obejrzało 5,76 mln osób w grupie 4+ (w 16-49 było to 3,07 mln, a w 16-59 - 3,87 mln - dane zasięgów udostępnione przez Mediacom).

Z informacji przekazanych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Telewizję TVN wynika, że premiera „Big Brothera” zanotowała najwyższą widownię dla poszczególnej audycji emitowanej w TVN7 w grupie komercyjnej 16-49.

Z analizy danych minuta po minucie wynika, że największą widownię program „Big Brother Arena” zanotował o godz. 20.45 - wówczas śledziło go 2,77 mln osób.

Dla porównania, TVN7 w 2018 roku miał średnio 3,24 proc. udziału w 4+ oraz 3,38 proc. w 16-49. Oznacza to, że premiera reality-show miała kilkukrotnie wyższe wyniki względem długookresowych udziałów stacji.

Stacja TVN7 w paśmie emisji „Big Brother Arena”, czyli w godz. 20.00-21.46 miała 12,63 proc. udziału w rynku telewizyjnym w 4+. Dało to tej stacji drugie miejsce wśród tzw. „wielkiej czwórki”.

Liderem w tym paśmie była TVP1, która miała wtedy 17,26 proc. udziału (serial „Stulecie Winnych” i reality-show „Sanatorium miłości”). Trzecie miejsce zajął Polsat (8,71 proc. udziału; serial „W rytmie serca” i program „Kabaret na żywo”), czwarty był TVN (7,70 proc.; gł. reality-show „MasterChef Junior”), a piąta - TVP2 (4,65 proc.; film „Klucz do wieczoności”),

Z kolei wśród widzów w grupie 16-49 kanał TVN7 miał ogromną przewagę nad swoimi konkurentami.

W niedzielnym „Big Brother Arena” widzowie poznali uczestników kontrowersyjnego projektu, którzy bez kontaktu ze światem zewnętrznym przez 91 dni będą mieszkać w Domu Wielkiego Brata.

Każdy ich ruch śledzą kamery zamontowane we wszystkich pomieszczeniach. Obok domu wybudowano duże studio, z którego codziennie transmitowane będą odcinki na żywo. Działka wraz z domem i jeziorem została ogrodzona i zabezpieczona przed wstępem intruzów z zewnątrz.

TVN7 „Big Brothera” będzie pokazywać kilka razy dziennie, a najważniejsze wejście będzie transmitowane o 20.00. Podsumowanie wydarzeń z Domu Wielkiego Brata raz w tygodniu będzie pokazywać również TVN (w niedziele o 18.00). „Big Brother” nieprzerwanie będzie relacjonowany na żywo w Player.pl.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 2,23 mln widzów debiutu „Big Brothera” w TVN7. Stacja bezkonkurencyjnym liderem w 16-49

38 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
walter
i to jest hit.
szkoda, że nie głowna antena
23 73
odpowiedź
User
Pdk
Jedyne co pozostaje to mieć żal że takie rzeczy przyciągają młodych przed tv, a coś normalnego już nie.
89 14
odpowiedź
User
jak
W TVN bez zmian jak widzę. Nie wiem jak można oglądać takie programy i się do tego przyznawać, to już Klan jest mniej szkodliwy dla umysłu.
79 21
odpowiedź
User
WDDD
No to TVN dużo straci na rzecz TVN7.
48 10
odpowiedź
User
smutne
Niestety, ale jeśli chodzi o telewizję to Polacy nigdy ambicją nie grzeszyli.
62 6
odpowiedź