Big Picture dla marki Elementy

Polska marka modowa Elementy nawiązała współpracę z agencją Big Picture.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Big Picture dla marki Elementy

Big Picture w ramach umowy z nowym klientem będzie odpowiedzialne za koordynację całościowej strategii działań PR oraz obsługę komunikacji marki w mediach i współpracę z influencerami.

Po stronie Big Picture za komunikację marki Elementy odpowiadać będzie zespół lifestyle pod kierunkiem Kamili Kończak.

Współpraca została rozpoczęta w lipcu 2020 roku i ma charakter długofalowy.

Big Picture wybrano na podstawie rekomendacji. ELEMENTY nie korzystały wcześniej z usług agencji PR.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/big-picture-zwiazek-harcerstwa-polskiego-nowy-klient-umowa ##

Elementy to marka stawiająca na zaangażowaną modę i transparentną komunikację z klientem – od początku istnienia twórcy konsekwentnie dzielą się informacjami dotyczącymi tego, z jakiego kraju pochodzą wykorzystywane materiały, w jakim mieście został uszyty każdy z produktów oraz jaki procent poszczególnych czynników (materiały, praca, podatki, koszta stałe, marża) składa się na jego finalną cenę.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

New Balance MADE in USA
Materiał reklamowy

New Balance MADE in USA

Wielka przeprowadzka "Królowej przetrwania". Programu nie będzie w TVN7

Wielka przeprowadzka "Królowej przetrwania". Programu nie będzie w TVN7