SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Big Picture dla marki Elementy

Polska marka modowa Elementy nawiązała współpracę z agencją Big Picture.

Big Picture w ramach umowy z nowym klientem będzie odpowiedzialne za koordynację całościowej strategii działań PR oraz obsługę komunikacji marki w mediach i współpracę z influencerami.

Po stronie Big Picture za komunikację marki Elementy odpowiadać będzie zespół lifestyle pod kierunkiem Kamili Kończak.

Współpraca została rozpoczęta w lipcu 2020 roku i ma charakter długofalowy.

Big Picture wybrano na podstawie rekomendacji. ELEMENTY nie korzystały wcześniej z usług agencji PR.

Elementy to marka stawiająca na zaangażowaną modę i transparentną komunikację z klientem – od początku istnienia twórcy konsekwentnie dzielą się informacjami dotyczącymi tego, z jakiego kraju pochodzą wykorzystywane materiały, w jakim mieście został uszyty każdy z produktów oraz jaki procent poszczególnych czynników (materiały, praca, podatki, koszta stałe, marża) składa się na jego finalną cenę.

Dołącz do dyskusji: Big Picture dla marki Elementy

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl