SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Big Picture z obsługą marek Barilla

Grupa Barilla rozszerza współpracę public relations z agencją Big Picture.

Article

Agencja Big Picture nawiązała współpracę z Grupą Barilla w 2020 r.

W ciągu ostatniego roku agencja odpowiadała za koordynację strategii PR dwóch odsłon kampanii marki Wasa z udziałem Agnieszki Radwańskiej. Teraz współpraca została rozszerzona o kolejne produkty z portfolio Grupy – wysokiej jakości włoskie makarony oraz sosy.

Barilla z kampanią "Miłość w gestach"

W nowej globalnej kampanii marka Barilla powraca do swoich korzeni, poprzez komunikację opartą na emocjach i wyraża, podobnie jak w kreacjach z dawnych lat, pragnienie dotarcia do ludzkich serc. Razem z nowym hasłem „Barilla. Miłość w gestach”, przygotowywanie makaronu staje się sposobem na przekazanie tego, co często ciężko jest wyrazić słowami.

Przy realizacji działań PR dla projektu dla marki Barilla agencja odpowiada za przygotowanie koncepcji strategicznej w zakresie komunikacji, koordynację działań z influencerami oraz media relacje.  

Za obsługę klienta po stronie agencji Big Picture odpowiada Katarzyna Kiełbasińska, PR consultant.

Barilla to rodzinna włoska firma, założona w 1877 roku.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Big Picture z obsługą marek Barilla

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl