BIK zachęca w kampanii do uruchomienia alertów

Biuro Informacji Kredytowej rozpoczęło kampanię, w której zachęca do skorzystania z usługi alertów, które sprawdzają się w ochronie przed wyłudzeniami. Kampanię przygotowała agencja S4.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
BIK zachęca w kampanii do uruchomienia alertów

Agencja reklamowa S4 zrealizowała kolejną kampanię dla Biura Informacji Kredytowej, dla produktu Alerty BIK.

Kampania „Alerty BIK sprawdzają się w ochronie przed wyłudzeniami” ruszyła w ramach obowiązującej platformy komunikacyjnej „BIK się sprawdza”, której autorem jest także Agencja S4.

W najnowszej odsłonie pokazano nie tylko formułę „BIK się sprawdza”, ale także głównego bohatera spotów – Pana BIK’a. Tym razem Pan BIK zabrał głos w kwestii ważnego problemu, jakim są skutki wyłudzeń kredytów i pożyczek.

 

Działania reklamowe obejmują spot telewizyjny oraz formaty internetowe. Za strategię komunikacji, kreację spotów, nadzór nad produkcją, sesję zdjęciową oraz projekty graficzne do kampanii w całości odpowiada zespół kreatywny agencji S4:  Agnieszka Meder, Magdalena Wachowicz, Brydzia Ambroża-Urbanek, Elka Łapczyńska i Norbert Wawro.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych