BIK zachęca w kampanii do uruchomienia alertów

Biuro Informacji Kredytowej rozpoczęło kampanię, w której zachęca do skorzystania z usługi alertów, które sprawdzają się w ochronie przed wyłudzeniami. Kampanię przygotowała agencja S4.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
BIK zachęca w kampanii do uruchomienia alertów

Agencja reklamowa S4 zrealizowała kolejną kampanię dla Biura Informacji Kredytowej, dla produktu Alerty BIK.

Kampania „Alerty BIK sprawdzają się w ochronie przed wyłudzeniami” ruszyła w ramach obowiązującej platformy komunikacyjnej „BIK się sprawdza”, której autorem jest także Agencja S4.

W najnowszej odsłonie pokazano nie tylko formułę „BIK się sprawdza”, ale także głównego bohatera spotów – Pana BIK’a. Tym razem Pan BIK zabrał głos w kwestii ważnego problemu, jakim są skutki wyłudzeń kredytów i pożyczek.

 

Działania reklamowe obejmują spot telewizyjny oraz formaty internetowe. Za strategię komunikacji, kreację spotów, nadzór nad produkcją, sesję zdjęciową oraz projekty graficzne do kampanii w całości odpowiada zespół kreatywny agencji S4:  Agnieszka Meder, Magdalena Wachowicz, Brydzia Ambroża-Urbanek, Elka Łapczyńska i Norbert Wawro.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Google testuje zmianę adresu Gmail bez tworzenia nowego konta

Google testuje zmianę adresu Gmail bez tworzenia nowego konta

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Nie żyje Brigitte Bardot

Nie żyje Brigitte Bardot

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?