SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Billa Polska wybrała agencję PR

Sieć supermarketów Billa Polska, należąca do niemieckiej REWE Group, wybrała agencję magnifiCo PR do całorocznej obsługi z zakresu media relations.

magnifiCo będzie odpowiedzialna za nadzór nad wizerunkiem marki BILLA w mediach. Do zadań agencji należy nawiązywanie kontaktów z dziennikarzami, zarówno mediów branżowych jak i ogólnoinformacyjnych, komunikowanie ważnych wydarzeń "z życia" BILLI i docieranie z informacją do jak najszerszej grupy odbiorców.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Billa Polska wybrała agencję PR

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl