Bioderma zatrudnia Salestube do kampanii digital

Marka dermokosmetyków Bioderma (Naos) wybrała należącą do Group One spółkę MarTech i e-commerce connected Salestube do obsługi w zakresie digital media. Agencja odpowiada za planowanie i realizację kampanii dla czterech kluczowych linii produktowych marki.

Justyna Dąbrowska-Cydzik
Justyna Dąbrowska-Cydzik
Udostępnij artykuł:
Bioderma zatrudnia Salestube do kampanii digital

Salestube przygotował dla Biodermy kompleksową strategię mediową dla czterech kluczowych linii produktowych: Atoderm, Sensibio Antiredness, Sensibio H2O oraz Photoderm. Każda linia posiada indywidualny koncept komunikacyjny, dopasowany do jej specyfiki i grupy docelowej. 

Działania mediowe obejmą m.in. reklamy w ekosystemach Meta, TikTok, Video Open Market, display, YouTube oraz współpracę z wydawcami.

Salestube przygotował dla Biodermy kompleksową strategię mediową dla czterech kluczowych linii produktowych: Atoderm, Sensibio Antiredness, Sensibio H2O oraz Photoderm. Każda linia posiada indywidualny koncept komunikacyjny, dopasowany do jej specyfiki i grupy docelowej. 

Salestube z nowym klientem 

Działania mediowe obejmą szeroki zakres kanałów digitalowych, w tym Meta, TikTok, Video Open Market, display, YouTube oraz współpracę z wydawcami.

– Wybór Salestube jako naszego partnera mediowego był naturalnym krokiem. Ich doświadczenie w digitalu i branży beauty oraz kompleksowe podejście do strategii mediowej idealnie wpisują się w nasze potrzeby. Wierzymy, że ta współpraca pozwoli nam jeszcze skuteczniej docierać do naszej grupy docelowej i budować silną pozycję Biodermy w Polsce – komentuje Sylwia Czaińska, senior consumer brand manager w Naos Poland.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej