SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

“Bitwa na głosy” o 900 tys. osób podnosi widownię TVP 2

Nadawany w TVP 2 show “Bitwa na głosy” ma więcej widzów niż emitowane w tym czasie propozycje innych czołowych stacji. Widowisko o 900 tys. osób poprawiło oglądalność TVP 2 w sobotnim paśmie.

Bitwa na głosy

Bitwa na głosy

Po trzech dwuczęściowych wydaniach “Bitwy na głosy” średnia widownia programu wynosi 3,76 mln widzów, co daje nadającej show Dwójce 24,60 proc. udziału w grupie 4+. To więcej niż gromadzą w tym czasie konkurencyjne stacje. Wicelider pasma - Polsat - emitując głównie program “Tylko muzyka” (zobacz ilu widzów ogląda ten show) oraz częściowo filmy fabularne i raz galę KSW, ma 19,82 proc. udziału, TVP 1 zbiera z rynku 17,08 proc. (“Chichot losu”, filmy), a TVN - 10,12 proc. (filmy) - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

W grupie komercyjnej, czyli wśród osób w wieku 16-49 lat, udział “Bitwy” jest jednak niższy i wynosi 21,40 proc. - tutaj TVP 2 zajmuje drugie miejsce. Wyprzedza ją Polsat z udziałem wynoszącym 25,04 proc., a za Dwójką plasują się: TVP 1 (13,57 proc.) oraz TVN (12,50 proc.).

„X Factor” wiosennym hitem TVN

Muzyczne widowisko znacznie poprawiło wyniki TVP 2 w porównaniu do analogicznego okresu ub.r. Wtedy stacja w paśmie emisji “Bitwy” miała 2,86 mln oglądających, a jej udział wynosił 18,98 proc. w 4+ i 13,04 proc. w 16-49.

Show śledzą głównie panie, widzowie po 45. roku życia, mieszkańcy terenów wiejskich. Biorąc pod uwagę wykształcenie program cieszy się największą popularnością wśród osób z wykształceniem podstawowym oraz wyższym.

“Bitwa na głosy” to program, w którym rywalizuje ze sobą osiem szesnastoosobowych zespołów wokalnych prowadzonych przez gwiazdy muzyki. Ich wykonania oceniają eksperci, ale to widzowie decydują, która z drużyn odpadnie z show. Zwycięzcy wygrają pieniądze, które przeznaczą na cel charytatywny, związany z ich miejscowością. Widowisko prowadzi Hubert Urbański, a producentem wykonawczym jest Mastiff Media Polska (poczytaj więcej o programie).


Oglądalność “Bitwy na głosy" odcinek po odcinku

WIRTUALNEMEDIA.PLWszyscy 4+16-49
DataStartKoniecAMRSHR %SHR %
05-03-1120:0520:493 289 84121,55%18,94%
20:5721:454 159 15828,30%25,59%
Średnia3 746 73925,03%22,50%
12-03-1120:0520:473 337 02021,92%18,84%
20:5621:443 859 39026,30%22,93%
Średnia3 614 49924,21%21,05%
19-03-1120:0821:313 859 42424,05%20,12%
21:3921:534 119 01427,91%24,77%
Średnia3 895 96124,56%20,76%
 
Średnia3 755 90124,60%21,40%

 
Widownia konkurencji w czasie emisji show

StacjaWszyscy 4+16-49
AMRSHR %SHR %
TVP 2 – Bitwa na głosy3 755 90124,60%21,40%
Polsat3 026 76719,82%25,04%
TVP 12 607 28017,08%13,57%
TVN1 544 67210,12%12,50%

 Profil widowni programu

Bitwa na głosyTVP 2ADH %AFF
PłećMężczyźni38,77%80
Kobiety61,23%118
Wiek 4-92,99%50
 10-154,11%61
16 - 192,81%50
20 - 242,84%36
25 - 295,80%65
30 - 346,19%75
35 - 397,02%95
40 - 444,87%76
45 - 496,86%100
50 - 549,82%122
55 - 5912,27%158
60+34,43%171
Wlk. miastaWieś43,80%112
< 50 tys.23,58%98
50-100 tys.8,15%95
100-200 tys.7,17%89
> 200 tys.17,30%86
ZawódTop management7,82%90
Pracownicy średniego szczebla12,93%86
Pracownicy fizyczni i rolnicy19,49%98
Emeryci41,19%160
Inni18,57%61
WykształceniePodstawowe50,91%113
Średnie28,54%97
Wyższe13,45%107
Inne7,10%56


 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: “Bitwa na głosy” o 900 tys. osób podnosi widownię TVP 2

15 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Gembal
Hubercik nie pomógł?! Ależ mi przykro... ;-)
odpowiedź
User
tysiak
"która z drużyn opadnie z show"
ciekawe co tym drużynom opada :D
odpowiedź
User
Zasmach
Drużyny będą odpadać, tynk będzie odpadał z budynku TVP, wizom będą kopary opadać a dwójce widownia będzie spadać :)

Taki to już szoł!
odpowiedź
User
Marcin
oglądam na TVP HD
odpowiedź
User
j
głupi ten program, jak zwykle umoczone pieniadze tvp a program beznadziejny
odpowiedź