Zmiany w strukturze biura reklamy Gazeta.pl. Magdalena Krysztofczyk szefową połączonych działów

Magdalena Krysztofczyk od 1 lutego stanie na czele nowo utworzonego w strukturach biura reklamy Gazeta.pl (Agora) działu rozwoju projektów i produktów reklamowych. Dominika Bogusz, która kierowała zespołem projektów specjalnych, będzie zastępczynią dyrektora e-commerce ds. operacyjnych i rozwoju biznesu.

jsx
jsx
Udostępnij artykuł:
Zmiany w strukturze biura reklamy Gazeta.pl. Magdalena Krysztofczyk szefową połączonych działów
Magdalena Krysztofczyk (fot. materiały prasowe)

Dział powstał przez połączenie zespołu produktu reklamowego oraz projektów specjalnych. „Połączenie wiedzy i kompetencji obu zespołów pozwoli nam wyjść poza istniejące ramy i dostarczać naszym klientom jeszcze bardziej jakościowe rozwiązania reklamowe oraz sprawniej realizować projekty mediowe. Sytuacja rynkowa wymaga od nas elastyczności, a wprowadzone zmiany z pewnością usprawnią funkcjonowanie biura reklamy Gazeta.pl” - tłumaczy cytowany w komunikacie Bartosz Wysocki, dyrektor handlowy grupy Gazeta.pl.

Na czele nowo utworzonego działu stanie Magdalena Krysztofczyk, dotychczasowa kierownik zespołu produktu reklamowego, związana z Agorą od 2014 roku. W nowej roli – dyrektor działu rozwoju projektów i produktów reklamowych do jej zadań będzie należało m.in. wypracowanie formuły działania zespołu, który połączy kompetencje specjalistów z obu obszarów dostarczając i realizując najlepsze rozwiązania reklamowe.

Dominika Bogusz, która do tej pory kierowała zespołem projektów specjalnych, zmieni stanowisko w strukturze grupy Gazeta.pl. Od 1 lutego br. będzie pełnić funkcję zastępcy dyrektora e-commerce ds. operacyjnych i rozwoju biznesu. Jest związana z branżą reklamową od 17 lat, a od 2008 roku pracowała w zespole odpowiadającym za niestandardowe rozwiązania reklamowe w Gazeta.pl.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/zaangazowanie-na-nowe-czasy-gazeta-pl,7170055666222721a ##

„W Gazeta.pl nieustannie poszukujemy innowacyjnych rozwiązań, które wychodzą naprzeciw zarówno oczekiwaniom naszych użytkowników, jak i klientów. Już teraz możemy pochwalić się chociażby niezwykle efektywnym marketplacem czy nowatorskimi rozwiązaniami dedykowanymi branży motoryzacyjnej. Jestem przekonany, że dołączenie do naszego zespołu Dominiki Bogusz przyczyni się do zwiększenia efektywności procesów oraz znalezienia nowych szans przychodowych dla obszaru e-commerce w Gazeta.pl” - mówi Krzysztof Beniowski, szef biznesu e-commerce w Gazeta.pl.

Gazeta.pl podkreśla, że mocno stawia na rozwój innowacyjnych rozwiązań w swojej ofercie reklamowej. W odpowiedzi na nową, pandemiczną rzeczywistość oraz wykorzystując zmiany nawyków konsumentów, na Moto.pl stworzony został wirtualny showroom, pozwalający na oglądanie samochodów bez wychodzenia z domu.

Metamorfozę przeszedł także serwis Avanti24.pl, który stał się marketplacem, gdzie zakupy idą w parze z angażującymi treściami (w 2020 roku Agora zakończyła wydawanie magazynu „Avanti”). Gazeta.pl w e-commerce wykorzystuje także interaktywne formaty reklamowe, takie jak „Click2Shop", czyli funkcję umożliwiającą dodanie produktu do koszyka podczas oglądania materiału wideo.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/jerzy-wojcik-agora-kto-to-jest-zwolniony,7170044815595649a ##

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?