SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Blame Us zajmie się kampanią firmy CinematicVR

Do grona klientów agencji Blame Us dołączyła firma CinematicVR produkująca treści VR i AR dla klientów biznesowych. Agencja zajmie się przygotowaniem i realizacją działań związanych z kampanią informacyjno-promocyjną platformy LookRoom.

Agencja będzie odpowiadać za działania edukacyjne, sprzedażowe i PR. Do obowiązków Blame US należeć będą m. in.: stworzenie filmów promocyjnych, stworzenie contentu na stronę projektu oraz przetłumaczenie tekstów na języki angielski i niemiecki, działania edukacyjne oraz sprzedażowe wzmacniające wizerunek oraz rozpoznawalność marki, organizacja spotkań prasowych w celu przedstawienia usługi dziennikarzom.

Agencja pozyskała klienta w wyniku wygranego przetargu, którego szczegółów nie ujawniono. Umowę zawarto na czas określony. Sfinalizowanie projektu nastąpi do 20 listopada br. Wartość kontraktu wynosi 92 tys. zł.

Po stronie agencji działania koordynuje CEO firmy, Iga Chojnicka. W zespole znajdują się Paulina Koszczyk - account executive, Dominika Maciejewska - junior account executive i Tomasz Grabiński - PR assistant.

Dołącz do dyskusji: Blame Us zajmie się kampanią firmy CinematicVR

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl