Blame Us zajmie się kampanią firmy CinematicVR

Do grona klientów agencji Blame Us dołączyła firma CinematicVR produkująca treści VR i AR dla klientów biznesowych. Agencja zajmie się przygotowaniem i realizacją działań związanych z kampanią informacyjno-promocyjną platformy LookRoom.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Blame Us zajmie się kampanią firmy CinematicVR

Agencja będzie odpowiadać za działania edukacyjne, sprzedażowe i PR. Do obowiązków Blame US należeć będą m. in.: stworzenie filmów promocyjnych, stworzenie contentu na stronę projektu oraz przetłumaczenie tekstów na języki angielski i niemiecki, działania edukacyjne oraz sprzedażowe wzmacniające wizerunek oraz rozpoznawalność marki, organizacja spotkań prasowych w celu przedstawienia usługi dziennikarzom.

Agencja pozyskała klienta w wyniku wygranego przetargu, którego szczegółów nie ujawniono. Umowę zawarto na czas określony. Sfinalizowanie projektu nastąpi do 20 listopada br. Wartość kontraktu wynosi 92 tys. zł.

Po stronie agencji działania koordynuje CEO firmy, Iga Chojnicka. W zespole znajdują się Paulina Koszczyk - account executive, Dominika Maciejewska - junior account executive i Tomasz Grabiński - PR assistant.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych