Blik wykorzystuje w kampanii reklamowej ChatGPT

Ruszyła kampania Blika promująca nową edycję Blikomanii, która wykorzystuje ChatGPT – generator tekstu bazujący na sztucznej inteligencji opracowany przez OpenAI, do stworzenia struktury SEM reklam elastycznych w Google Ads. Koncept przygotowały agencje z Publicis Groupe.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Blik wykorzystuje w kampanii reklamowej ChatGPT

Eksperci agencji marketingu efektywnościowego Performics sprawdzali, jak narzędzie poradzi sobie z briefem klienta, Wpisując zapytania w celu stworzenia konkretnej struktury SEM do kampanii promującej loterię Blikomania. Z propozycji wygenerowanych przez ChatGPT, zespół wybrał najbardziej dopasowane do strategii komunikacji słowa kluczowe, nagłówki i teksty elastycznych reklam tekstowych. Po przeprowadzeniu kampanii agencja planuje porównać efektywność reklam stworzonych przez ChatGPT i tych ułożonych przez człowieka.

Za koncept i testy z wykorzystaniem chatbota odpowiada Performics, a za strategiczne planowanie i zakup mediów agencja mediowa Spark Foundry.

Ruszyła kolejna Blikomania

Blikomania wystartowała na początku kwietnia, w loterii można wygrać sztabkę złota, czeki Blik o wartości 100 lub 200 zł, jest też nagroda gwarantowana w postaci kodu z Legimi uprawniającego do wyboru jednego e-booka z puli 20 z różnych kategorii tematycznych. Twarzą kampanii jest aktor Tomasz Kot. Za koncept kreatywny reklam odpowiada agencja Change Serviceplan.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem