Nowa opcja umożliwia zakup bezpośrednio z banera reklamowego, który może być wyświetlany na dowolnej stronie internetowej. W ten sposób sklep internetowy może sprzedawać swoją usługę już na etapie reklamowania.
- To nie tylko duża wygoda dla kupującego, ale także znaczne przyśpieszenie całego procesu zakupowego, a więc korzyść dla sprzedawcy - mówi Magdalena Kubisa, dyrektor rozwoju biznesu Polskiego Standardu Płatności.
Narzędzie znalazło już wykorzystanie przy wspólnej akcji Blika, WWF Polska i tPay. Użytkownicy mogą za jego pośrednictwem wspierać ratowanie Sóweczki – najmniejszej sowy żyjącej w naszym kraju. Za każde 10 zł udzielonego wsparcia BLIK podaruje dodatkowo 1 m2 chronionego lasu.
Na banerze internetowym użytkownik widzi szczegóły akcji, może wybrać kwotę wparcia jakiego chce udzielić. Następnie wpisuje kod Blik i po zatwierdzeniu regulaminu akcji oraz płatności finalizuje transakcję. Musi ją potwierdzić w swojej aplikacji bankowości mobilnej.












