Blisko 1 mln zł na kampanię promującą program Czyste Powietrze

Ministerstwo Środowiska planuje kampanię informacyjno-promocyjną „Czyste powietrze - Zdrowy wybór, Twój wybór!”. Resort szuka agencji do jej przygotowania i realizacji. Na działania przeznacz 952,5 tys. zł netto.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Ministerstwo Środowiska już na etapie rozpoczętego przetargu oczekuje od firm w nim uczestniczących złożenia wraz z ofertą wstępnej koncepcji kreatywnej oraz strategii mediowej planowanej kampanii.

Koncepcja kreatywna ma realizować cele kampanii i ma być dostosowana do grup docelowych. Ma zawierać m.in. wstępną koncepcję oraz projekty graficzne reklam internetowych, wstępną koncepcję scenariusza felietonu informacyjno-promocyjnego. Strategia mediowa z kolei ma przedstawiać  propozycję kampanii internetowej wraz ze wskazaniem form reklamy, formatów, miejsc i okresów emisji, prognozowanej liczby wejść efektywnych (trwających minimum  20 sekund) na stronę www.kampaniaczystepowietrze.pl (spowodowanych przez działania w ramach kampanii), oraz prognozowanej liczby kliknięć w link do strony  w wynikach wyszukiwarki internetowej (w ramach kampanii SEM).

Kampania „Czyste powietrze – Zdrowy wybór, Twój wybór!” ma przede wszystkim informować społeczeństwo o możliwości skorzystania z dofinansowania w ramach tego programu.

Działania reklamowe prowadzone będą głównie w internecie, a ich budżet ustalono na obecnym etapie na 952 tys. zł netto (bez VAT).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa