SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Blisko 1 mln zł na kampanię promującą program Czyste Powietrze

Ministerstwo Środowiska planuje kampanię informacyjno-promocyjną „Czyste powietrze - Zdrowy wybór, Twój wybór!”. Resort szuka agencji do jej przygotowania i realizacji. Na działania przeznacz 952,5 tys. zł netto.

fot. Shutterstock.com Article

Ministerstwo Środowiska już na etapie rozpoczętego przetargu oczekuje od firm w nim uczestniczących złożenia wraz z ofertą wstępnej koncepcji kreatywnej oraz strategii mediowej planowanej kampanii.

Koncepcja kreatywna ma realizować cele kampanii i ma być dostosowana do grup docelowych. Ma zawierać m.in. wstępną koncepcję oraz projekty graficzne reklam internetowych, wstępną koncepcję scenariusza felietonu informacyjno-promocyjnego. Strategia mediowa z kolei ma przedstawiać  propozycję kampanii internetowej wraz ze wskazaniem form reklamy, formatów, miejsc i okresów emisji, prognozowanej liczby wejść efektywnych (trwających minimum  20 sekund) na stronę www.kampaniaczystepowietrze.pl (spowodowanych przez działania w ramach kampanii), oraz prognozowanej liczby kliknięć w link do strony  w wynikach wyszukiwarki internetowej (w ramach kampanii SEM).

Kampania „Czyste powietrze – Zdrowy wybór, Twój wybór!” ma przede wszystkim informować społeczeństwo o możliwości skorzystania z dofinansowania w ramach tego programu.

Działania reklamowe prowadzone będą głównie w internecie, a ich budżet ustalono na obecnym etapie na 952 tys. zł netto (bez VAT).

Kampania ma być zrealizowana do 22 listopada br. Zainteresowane agencje mogą składać oferty do 22 sierpnia br. po wpłacie 9,5 tys. zł wadium.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Blisko 1 mln zł na kampanię promującą program Czyste Powietrze

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Marta
hmm trzeba pomyśleć nad taką kampanią, któa dotrze do tych zagorzałych fanów węgla, albo do tych, którym cięzko wytłumaczyć, że zmiana to nic złego. Ludzie boją się zmian, w mieście ludzie wiedzą ile można zyskać, co daje program ale na wsiach.. podlasie, mazury ? dotrze tam ktoś i wytłumaczy, że czas odejść od węgla ? ja sama namowiłam babcię na zmianę i postawiliśmy na pellet a dokładnie kocioł EEI PELLETS od kostrzewy i chociaż się nasłuchałam to babcia w końcu przekonana jak wiaderek z węglem dokładać nie trzeba..
0 0
odpowiedź