„Blondynka 4” zyskała 140 tys. widzów. TVP1 liderem rynku

Czwartą serię „Blondynki” oglądało średnio 3,29 mln osób. W porównaniu do poprzedniej edycji, emitowanej jesienią 2014 roku, produkcja zyskała 140 tys. widzów. Serial dał TVP1 pozycję lidera rynku telewizyjnego.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
„Blondynka 4” zyskała 140 tys. widzów. TVP1 liderem rynku
Joanna Moro, fot. TVP/Jakub Tytus

Średnia oglądalność wszystkich premierowych odcinków czwartej serii „Blondynki” wyniosła 3,29 mln widzów. Przełożyło się to na 18,97 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 10 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl. Produkcja nadawana była w okresie od 6 grudnia 2015 roku do 28 lutego 2016 roku w niedziele o godz. 20.25.

W analizowanym okresie największą popularnością cieszył się odcinek serialu z 14 lutego br. Przyciągnął on uwagę 3,54 mln osób.

Trzy topowe odcinki „Blondynki”

Dla porównania, całą trzecią edycję produkcji, emitowaną jesienią 2014 roku, oglądało średnio 3,15 mln widzów, co przełożyło się odpowiednio na 18,33 proc. oraz 10,21 proc. udziału (więcej na ten temat).

Z kolei pokazywaną w tym samym paśmie w analogicznym okresie rok wcześniej „Ciszę nad rozlewiskiem” śledziło 3,79 mln osób, a jej udział w rynku wynosił odpowiednio 21,56 proc. i 13,76 proc. (zobacz te dane).

TVP1 w paśmie emisji serialu była liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce zajął TVN, który w tym czasie pokazywał programy „MasterChef”, „MasterChef Junior” i filmy fabularne, a jego udział ukształtował się na poziomie 12,36 proc. Dalej uplasowały się takie stacje, jak: Polsat (gł. pasmo filmowe; 10,96 proc.) i TVP2 (też gł. filmy; 6,63 proc).

Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej liderem był TVN, a dalej znalazły się: Polsat, Jedynka i Dwójka.

Oglądalność serialu na tle konkurencji

Wpływy reklamowe z czwartej edycji serialu wyniosły 6,42 mln zł, podczas gdy trzecia przyniosła z reklam 11,42 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Od przyszłego tygodnia Jedynka w dotychczasowym paśmie „Blondynki” emitować będzie nowy serial „Bodo”.

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jedna reklama, jedno pytanie i miliony wzruszeń. Wracamy do historii "Dziadka" z Allegro

Jedna reklama, jedno pytanie i miliony wzruszeń. Wracamy do historii "Dziadka" z Allegro

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [NASZ NEWS]

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [NASZ NEWS]

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Likwidacja stacji Paramountu. Polski oddział w końcu zabrał głos [TYLKO U NAS]

Likwidacja stacji Paramountu. Polski oddział w końcu zabrał głos [TYLKO U NAS]

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Szefowa social mediów odchodzi z Kanału Zero

Szefowa social mediów odchodzi z Kanału Zero