Blu-ray zyska na 3D

W ciągu najbliższych dwóch lat 13 proc. konsumentów z USA i Europy Zachodniej planuje zakup telewizora 3D.

km
km
Udostępnij artykuł:

Z tej grupy 62 proc. respondentów zamierza także w tym samym czasie nabyć obsługujący technologię 3D odtwarzacz Blu-ray - wynika z badania przeprowadzonego przez firmę IMS Research.

"Konsumenci myślą o treściach, a Blu-ray rozważają jako metodę dostawania tych treści" - stwierdziła Anna Hunt, główny analityk IMS Research.

Firma badawcza szacuje również, że do końca bieżącego roku na całym świecie sprzedanych zostanie blisko 6 milionów telewizorów 3D, a liczba ta wzrośnie do 75 milionów w roku 2015.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"