SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Blue Angels wprowadza na polski rynek „The Phone” i „The Extreme pop-up Challenge”

Firma Blue Angels zakupiła podczas targów telewizyjnych w Cannes licencje na produkcję formatów z oferty Nordic World - „The Phone” i „The Extreme pop-up Challenge”. Spółka prowadzi rozmowy z ogólnopolskimi stacjami na temat ich realizacji.

fot. shuttlerstock Article

W holenderskim formacie „The Phone” dwa ukryte w przypadkowych miejscach telefony komórkowe zaczynają dzwonić, a odbierający je ludzie stają się uczestnikami gry. Aby zdobyć nagrodę pieniężną uczestnicy muszą zrealizować wyznaczone zadania. „The Phone” opiera się na konwencji filmu sensacyjnego i został zrealizowany w 16 krajach.

„The Extreme Pop Up Challenge” jest programem kulinarnym, w którym bierze udział znany widzom szef kuchni. Musi on w ciągu dwunastu godzin zbudować restaurację od podstaw i wydać kolację dla tysiąca osób.

Jak informuje portal Wirtualnemedia.pl Marlena Ładzińska, PR director w Blue Angels, spółka chce przygotować polskie adaptacje zakupionych formatów we współpracy ze stacjami i producentami.

Firma prowadzi obecnie rozmowy z ogólnopolskimi nadawcami na ten temat, konkretów jednak nie zdradza.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Blue Angels wprowadza na polski rynek „The Phone” i „The Extreme pop-up Challenge”

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl