Bluerank dla sklepu internetowego Merlin.pl

Agencja Bluerank i sklep internetowy Merlin.pl nawiązały współpracęw zakresie optymalizacji serwisu www.merlin.pl pod kątem wymagańwyszukiwarek internetowych oraz analizy i usprawnienia procesówe-commerce przy wykorzystaniu Google Analytics.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Przez najbliższy rok Bluerank i Merlin.pl współpracować będą wzakresie działań SEO dla sklepu oraz przy wykorzystaniu potencjałuGoogle Analytics do monitoringu i optymalizacji procesów e-commercerealizowanych na stronach www.merlin.pl.

Bluerank przeprowadzi serię audytów i przygotują rekomendacje,na podstawie których zoptymalizowane zostaną m.in. kod, struktura izawartość serwisu Merlin.pl, a także działanie wewnętrznejwyszukiwarki i proces składania zamówienia.

W ramach podjętej właśnie współpracy, Bluerank zrealizujerównież cykl szkoleń wewnętrznych dla pracowników Merlin.pl. Będąto warsztaty z optymalizacji i pozycjonowania serwisów e-commerce,szkolenie z tzw. white SEO i SEO PR, a także wykorzystaniazaawansowanych opcji Google Analytics.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"