SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

BMW w nowej kampanii zachęca „Ogranicz kontakt do MINI.”

Marka samochodów Mini (należąca do BMW Group) ruszyła z kampanią „Ogranicz kontakt do MINI”. Przygotowały ją Change Serviceplan, Mediaplus i Initiative Media.

Article

W nowej kampanii Mini zaprasza fanów marki do zdalnego kontaktu ze swoimi przedstawicielami - za pośrednictwem połączenia wideo, wiadomości e-mail lub SMS, czy przez telefon. Tak kierowcy mogą zamówić bezpłatną usługę Door 2 Door, obejrzeć online wybrane modele, poznać najlepsze oferty finansowania zakupu lub wynajmu pojazdu oraz podpisać niezbędne dokumenty na odległość.

Kampania „Ogranicz kontakt do MINI.” realizowana jest w social mediach marki i zachęca do pozostania w domu. Posty publikowane są na kanałach Mini na Facebooku oraz Instagramie.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Brakuje nam #MINIradosci. Ty też tęsknisz? #theMINIthings

Post udostępniony przez MINI Polska (@mini_polska)

Za kreację odpowiada Change Serviceplan, a za media Mediaplus oraz Initiative Media.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: BMW w nowej kampanii zachęca „Ogranicz kontakt do MINI.”

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl