SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

BNP Paribas Bank Polska wybiera Lowe Warsaw na miejsce Publicisu

Agencja Lowe Warsaw wygrała przetarg na pełną obsługę reklamową BNP Paribas Bank Polska przez najbliższe dwa lata. Poprzednio zajmowała się tym agencja Publicis Poland.

W trwającym od połowy października przetargu na obsługę reklamową BNP Paribas Bank Polska oprócz Lowe Warsaw brały udział Leo Burnett i Ambasada Brand Communications. - Lowe Warsaw wykazała się precyzyjnym zrozumieniem briefu, czyli naszych potrzeb - tłumaczy Dorota Haller, dyrektor departamentu komunikacji marketingowej, korporacyjnej i PR w BNP Paribas Banku Polska. - W swojej propozycji zawarła wszystkie elementy, na których najbardziej nam zależało: oryginalną wyróżniającą myśl kreatywną na bardzo zatłoczonym i konkurencyjnym rynku, świetne adaptacje na różnorodne media oraz „call-to-action” - to wszystko w niezwykle ambitnym timingu i budżecie - wylicza Haller.

Lowe Warsaw będzie zajmować się dla BNP Paribas Bank Polska zarówno ATL-em, jak i BTL-em. Współpraca zacznie się w połowie grudnia i jest zaplanowana na dwa lata.

Poprzednio za obsługę reklamową BNP Paribas Bank Polska odpowiadała agencja Publicis Poland, która nie zdecydowała się na udział w rozstrzygniętym właśnie przetargu.

W tegorocznych dużych kampaniach bank pod hasłem „Porozmawiajmy o Twoich planach” reklamował kredyt gotówkowy i samochodowy (przeczytaj więcej i zobacz spoty).

 

Dołącz do dyskusji: BNP Paribas Bank Polska wybiera Lowe Warsaw na miejsce Publicisu

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl