„Bo jak się czuję, tak się noszę” w kampanii Pewex.pl (wideo)

Rozpoczęła się kampania reklamowa internetowego sklepu odzieżowego Pewex.pl (należącego do Monster Media Group). Akcję, prowadzoną pod hasłem „Bo jak się czuję, tak się noszę”, wydawca przygotował wspólnie z agencją Studio PRL.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania adresowana jest przede wszystkim do ludzi młodych. Ma charakter wizerunkowo-produktowy: promuje markę Pewex.pl oraz prezentuje nową kolekcję autorskiej odzieży dostępnej w tym e-sklepie.

Spoty mają zabawny charakter, nawiązujący bezpośrednio do tego, co można przeczytać na ubraniach i tekstyliach z tej kolekcji. Natomiast sloganem spinającym tą, jak i wszystkie poprzednie kampanie, jest czytane przez legendarnego polskiego lektora Mirosława Uttę hasło „Handel obwoźny w internetach z dostawą prosto do domu”.

Akcja reklamowa jest prowadzona w telewizji (MTV Polska, Comedy Central Family, Comedy Central HD, VIVA Polska), radiu (rozgłośnie Grupy RMF) oraz internecie (strony Wirtualnej Polski i Monster Media Group). Potrwa do końca grudnia.

Reklamy zostały przygotowane przy współpracy ze Studiem PRL. Budżet kampanii wynosi ok. 2,5 mln zł.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style