„Bobry vibe” w muzycznym spin-offie kampanii Pracuj.pl

Ruszyłą nowa internetowa kampania Pracuj.pl przygotowana przez agencję 2012 we współpracy z Platige Image, Agencją Nie Do Ogarnięcia i Spark Foundry. Marka udowadnia, że pracy można szukać komfortowo i na własnych zasadach.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
„Bobry vibe” w muzycznym spin-offie kampanii Pracuj.pl

Bóbr Bartosz, znany z wcześniejszych spotów marki, powraca w nowej kampanii. Tym razem pokazuje swój „Bobry vibe” z Pracuj.pl, tańcząc w łazience przy utworze Tomasza Rałowskiego z RAU Performance. W teledysku nie brakuje popkulturowych nawiązań, a tekst piosenki zachęca do zajrzenia na Pracuj.pl i sprawdzenia, jakie zawodowe szanse mogą tam na nas czekać.

Działania prowadzone są w kanałach social, obejmują spot główny 45” oraz 3 pochodne formaty 15”. Wszystkie materiały mają lekką i zabawną konwencję teledyskową adekwatną do kontekstu i contentu popularnego na Instagramie czy TikToku. Uzupełnieniem prowadzonych działań jest aktywacja konsumencka, konkurs oraz współprace z udziałem znanych postaci.

– Cieszymy się, że Pracuj.pl po raz kolejny dało nam szansę wyjścia poza szablon standardowej komunikacji i poszerzenia pola poważnej jakby nie było kategorii usług rekrutacyjnych o działania stricte rozrywkowe. Mamy nadzieję, że Bartosz i jego „Bobry vibe” z Pracuj.pl zawojują social media, wzbudzając sympatię, uśmiech i tupanie nóżką u odbiorców – komentuje Sławomir Klimkowski, supervising senior creative w 2012.

Temat pracy niekoniecznie na poważnie

– Nasza najnowsza kampania pokazuje, że temat pracy nie musi być komunikowany w sposób poważny. Bóbr Bartosz i jego „Bobry vibe” mają przypomnieć, że szukanie pracy nie musi być stresującym doświadczeniem – może być wręcz przeciwnie: szybkie, dostępne z telefonu i dopasowane do indywidualnego stylu życia. To kampania, która z jednej strony zrywa ze schematami komunikacyjnymi w naszej branży, a z drugiej – bardzo konkretnie zachęca do działania. Bo przecież każdy z nas może znaleźć zawodową szansę nawet… z wanny – dodaje Anita Głowacka, specjalistka ds. promocji marki w Pracuj.pl.

Koncepcja kreatywna kampanii powstała w agencji 2012, a za realizację pomysłu i animację odpowiada Platige Image. Strategicznym planowaniem i zakupem mediów zajęła się agencja mediowa Spark Foundry, a za współprace influencerskie odpowiada Agencja Nie do Ogarnięcia.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"