SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Boniek, Figo i van Basten otwierają 5 Stadion w kampanii Tyskiego (wideo)

Ruszył kolejny etap piłkarskiej kampanii reklamowej piwa Tyskie z udziałem Zbigniewa Bońka, Luisa Figo i Marco van Bastena. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Tequila, DDB Warszawa, Cut Cut, Wilk Studio i Starcom.

Boniek, Figo i van Basten otwierają 5 Stadion w kampanii Tyskiego (wideo)

W nowym etapie piłkarskiej kampanii Tyskiego Zbigniew Boniek, Luis Figo i Marco van Basten zachęcają do zarejestrowania się w serwisie 5Stadion.pl i wzięcia udziału w interaktywnym meczu inaugurującym ten wirtualny obiekt. Każdy użytkownik może dołączyć do drużyny Figo lub van Bastena, natomiast Zbigniew Boniek pełni funkcję sędziego.

W zabawie graczy mają za zadanie oddawać jak najcelniejsze strzały w kierunku miasta przeciwnika, a następnie przekazywać piłkę kibicom z kolejnej miejscowości. Wirtualnymi bramkami na mapie Polski są Tychy i Gdańsk. Codziennie 10 najlepszych graczy zostanie nagrodzonych szklankami Tyskiego z wizerunkiem Bońka, Figo i van Bastena oraz 6-pakiem tego piwa. Po zakończeniu każdego z dwóch tygodni rozgrywek 20 królów strzelców otrzyma piłki z podpisami gwiazd tej akcji.

Przypomnijmy, że kampania Tyskiego z Bońkiem, Figo i van Bastenem trwa od początku marca. W pierwszym, teaserowym etapie byli piłkarze deklarowali „Chcemy kibicować!” (obejrzyj tę reklamę), a w kolejnym prezentowali już 5 Stadion (zobacz to). 

>>> „Piąty Stadion” - Karolak i Adamczyk w serialu promują Tyskie (wideo)

W obecnej odsłonie kampania obejmuje przede wszystkim działania w internecie (m.in. na Facebooku) oraz aktywności ambientowe (2,5-metrowa piłka wędrująca od miasta do miasta z animatorami zachęcającym do udziału w meczu otwarcia 5 Stadionu). Za koncepcję kreatywną całej akcji, aplikację „Mecz Otwarcia” oraz działania BTL-owe i internetowe odpowiada jest agencja Tequila, spoty reklamowe wymyśliła agencja DDB Warszawa, a zrealizował dom produkcyjny Cut Cut, natomiast media zaplanował i kupił dom mediowy Starcom. Promocyjne opakowania Tyskiego przygotowało Wilk Studio, a działania PR prowadzi agencja Raczkiewicz Chenczke Consultants.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Boniek, Figo i van Basten otwierają 5 Stadion w kampanii Tyskiego (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ivo
Nawet jak by zagraniczną gwiazdę zatrudnili to i tak się nie skusze na to piwo!!Każdy dorosły wie z czego robi się prawdziwe piwo. A reklamy są bo coś im się nie sprzedaje. Dobry produkt nie potrzebuje reklamy.
odpowiedź