SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Boniek, Figo i van Basten reklamują Tyskie na „5 Stadionie” (wideo)

Pod hasłem „5 Stadion” rusza druga odsłona piłkarskiej kampanii reklamowej piwa Tyskie (Kompania Piwowarska). Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Tequila Polska, DDB Warszawa, Cut Cut, Wilk Studio, Starcom i Raczkiewicz Chenczke Consultants.

Boniek, Figo i van Basten reklamują Tyskie na „5 Stadionie” (wideo)

Nowa odsłona piłkarskiej kampanii Tyskiego z udziałem Zbigniewa Bońka, Luisa Figo i Marco van Bastena stanowi kontynuację jej pierwszego etapu, prowadzonego w marcu pod hasłem „Chcemy kibicować” (więcej na ten temat). Obecnie głównym elementem akcji staje się 5 Stadion - ogromna, wirtualna arena dostępna dla każdego fana futbolu. Ma to podkreślać, że Polacy mogą kibicować w dowolnym miejscu i okolicznościach.


 


W ramach akcji uruchomiono serwis 5stadion.pl, na którym jest dostępna m.in. aplikacja mobilna Tyskie Fan Assistant. Pozwala ona użytkownikowi na kibicowanie w każdym miejscu i w każdej sytuacji, nawet bicie brawa z piwem w ręku. Aplikację przygotowano w wersjach na systemy iOS, Android i Symbian.

Natomiast w drugiej połowie kwietnia odbędzie się „Mecz Otwarcia 5 Stadionu”, w ramach którego kibice, pod wodzą Figo i van Bastena, będą grali na 5stadion.pl, podając piłkę od miasta do miasta i zdobywając nagrody. Jednocześnie prawdziwa, wielka piłka będzie poruszała się po Polsce, a w miastach, które odwiedzi, odbędą się działania ambientowe.

Ponadto w sklepach i pubach pojawi się limitowana kolekcja szklanek 5 Stadionu z wizerunkami Bońka, Figo i van Bastena. Szklanki będą dostępne w giftpackach i promocjach.


Cała kampania - zaplanowana do końca czerwca - obejmuje reklamy w telewizji, internecie i BTL-u. Za koncepcję kreatywną akcji oraz działania w internecie i BTL-u odpowiada agencja Tequila Polska, spoty telewizyjne wymyśliła agencja DDB Warszawa, a wyprodukował dom produkcyjny Cut Cut, natomiast opakowania promocyjne Tyskiego przygotowało Wilk Studio. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom, a działania PR prowadzi agencja Raczkiewicz Chenczke Consultants.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Boniek, Figo i van Basten reklamują Tyskie na „5 Stadionie” (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
De.eN.O
tylko czemu te krótkie filmiki nie są śmieszne? a są żałosne??? Dlaczego nikt nie zatrudnił do tego dobrych tekściarzy??? Ile czasu musi upłynąć, żeby zrozumieli, że pierwszy jest TEKST??
8 8
odpowiedź