SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Booksy przejęło amerykańskiego konkurenta Genbook

Firma Booksy oferująca platformę do internetowej rezerwacji wizyt przejęła amerykańską spółkę Genbook prowadzącą podobną działalność w segmencie urodowym. W ciągu kilku miesięcy użytkownicy platformy Genbook zostaną przekierowani na Booksy.

- Chociaż ponad dwukrotnie zwiększyliśmy naszą bazę użytkowników dzięki wzrostowi organicznemu, nie możemy się doczekać wzrostu naszego tempa dzięki akwizycjom. Stanowią one trzon naszych celów biznesowych - podkreśla Stefan Batory, współzałożyciel i CEO Booksy.

- Dzięki Genbook jeszcze więcej konsumentów zasiądzie w fotelach salonów. Ta fuzja zapewni klientom to, czego chcą i rozwinie małe firmy w branży kosmetycznej - zapewnia.

Genbook działa od 2006 roku, oferuje aplikację rezerwacji wizyt i zarządzania działalnością dla firm z branży urodowej. Do tej pory z aplikacji skorzystało ponad 22 tys. podmiotów.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

- Cieszymy się, że możemy współpracować z najszybciej rozwijającą się platformą w internecie i najlepszą aplikacją w App Store. Nie możemy się doczekać, aby zaoferować naszym klientom portfolio produktów Booksy, aby sprostać ich stale rosnącym potrzebą - komentuje Philipp Liver, CEO Genbook.

Integracja platformy Genbook z Booksy ma potrwać kilka miesięcy. Nie podano, ile wyniosła cena za przejętą firmę.

Booksy kupiło GoPanache i Versum, pozyskało 70 mln dolarów

W sierpniu ub.r. Booksy przejęło amerykańską platformę GoPanache, powiększając swoją bazę użytkowników o 500 tys. Natomiast pod koniec ub.r. sfinalizowało fuzję z polskim konkurentem Versum, właścicielem serwisu rezerwacyjnego Moment.pl. Do zarządu Booksy dołączyli Sebastian Maśka i Paweł Kantyka, założyciele Versum.

W styczniu br. Booksy w ramach kolejnej rundy finansowania pozyskało 70 mln dolarów od funduszy Cat Rock Capital i Sprints Capital. Zapowiedziało, że przeznaczy te środki na dynamiczny rozwój na swoich kluczowych rynkach: USA, Wielkiej Brytanii i innych krajach europejskich.

Platforma Booksy pozwala umawiać wizyty przede wszystkim w salonach fryzjerskich i kosmetycznych. W ub.r. poszerzyło ofertę w Polsce o placówki banków (Bank BNP Paribas, Alior Bank, Bank Credit Agricole), sieci telekomunikacyjnej Play oraz sklepy x-kom, a w br. o punkty sprzedażowe UPC Polska.

Obecnie z Booksy korzysta na całym świecie 13 mln użytkowników. Firma uważa się za lidera w segmencie rezerwowania usług fryzjerskich i kosmetycznych. W styczniu prognozowała, że w br. jej użytkownicy zamówią prawie 100 mln wizyt o łącznej wartości ponad 10 mld zł.

Dołącz do dyskusji: Booksy przejęło amerykańskiego konkurenta Genbook

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Er
Po jaka cholerę to ludziom potrzebne, nie wiem, nie rozumiem i nie chce rozumieć.
0 0
odpowiedź
User
Sztyrtwart
A ilu zwolnionych w pandemii pracowników wróciło do pracy?
0 0
odpowiedź
User
Ewka
Masakra. Zlodziejska Platforma bijąca kasę na maluczkich których nie stać na reklamę. Co miesiąc płacisz 121 zł za nic a dodatkowo upchną ci pokrętnie dodatkowy pakiet z którego się nie wykręcisz długo. Nic nie warte mówię bo wiem. Miałam i ani 2 klienta nie przybyło dzięki nim a kasy i nerwów sporo straciłam. Pozdrowienia dla booksy
0 0
odpowiedź