SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Borys Szyc i Jarosław Kuźniar otwierają internetowy teatr TheMuBa. Bilety od 19,90 zł

Aktor Borys Szyc uruchamia własny teatr w internecie. Na platformie TheMuBa (theatre music ballet) pokazywane będą na żywo spektakle teatralne, koncerty i przedstawienia baletowe. Ceny biletów rozpoczynają się od 19,90 zł.

Article

Pierwszym spektaklem, jaki na żywo będzie można oglądać na TheMuBa, będą „Inne Rozkosze” z Teatru Stu w Krakowie. Premiera w piątek 12 października o godz. 19.00.

Comiesięczny repertuar platformy internetowej TheMuBa do końca tego roku to także koncert World Orchestra Grzecha Piotrowskiego zarejestrowany ekskluzywnie dla platformy TheMuBa w Teatrze Wielkim Operze Narodowej oraz „Ucho, gardło, nóż” na żywo z Teatru Polonia Krystyny Jandy w Warszawie.

Kupując internetowy bilet, będzie można uczestniczyć w spektaklu live i / lub mieć dostęp do nagrania przez kolejny weekend. Bonusem dla zalogowanych użytkowników będą materiały pokazujące teatr, aktorów i całą produkcję od kulis. Widzom tym udostępniane będą wywiady i dodatkowe treści wideo.

Platforma będzie dostępna na wszystkich urządzeniach stacjonarnych i mobilnych. Koszt jednorazowego e-biletu od 19,90 zł.

- Teatr online chodzi mi po głowie od kilku lat - opowiada Borys Szyc, pomysłodawca #TheMuBa. - Znam środowisko teatralne od podszewki, potrzeby widzów, nie tylko w Polsce, ale i Polonii za granicą, to była tylko kwestia czasu. Dzisiaj marzenia o wyjściu z teatrem w nowe czasy, do jak najszerszej publiczności, stają się faktem - komentuje aktor.

TheMuBa należy do spółki Artpark, której prezesem jest inwestor Marek Maślanka. Wiceprezesem zaś został Borys Szyc, pomysłodawca projektu. Jarosław Kuźniar, dziennikarz i biznesmen, zasiada w zarządzie firmy.

- Środowisko startupowe, w którym na co dzień pracuję, stwarza nieograniczone pole do współpracy. Regularne burze mózgów, doprecyzowywanie szczegółów praw autorskich, budowanie zespołu współpracowników, a przede wszystkim pozyskiwanie teatrów do współpracy i budowanie programu to tylko jedne z wielu zadań, którymi zajmowaliśmy się od kilku miesięcy - komentuje Jarosław Kuźniar.

W radzie programowej TheMuBa zasiadają Łukasz Maciejewski - krytyk teatralny oraz Andrzej Pągowski - twórca znaku i identyfikacji graficznej.

Za działania komunikacyjne, marketingowe oraz aktywności social media projektu odpowiada Kuźniar Media wspólnie z Projekt PR.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Borys Szyc i Jarosław Kuźniar otwierają internetowy teatr TheMuBa. Bilety od 19,90 zł

13 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Klari
Koszt jednorazowego e-biletu od 19,90 zł do ... ?
22 10
odpowiedź
User
Axel
A Biedron z Palikotem... A miało być coś nowego.
15 12
odpowiedź
User
Przemek
W stylu Kuźniara to byłoby tak:
1. kup bilet
2. obejrz spektakl
3. zwróć bilet pod byle powodem i zażądaj pieniędzy
4. pochwal się swoją zaradnością, w końcu obejrzałeś spektakl za darmo za co frajerzy płacą!
39 13
odpowiedź
User
Qq
fajny pomysł... może nie nowy, bo w UK już od lat i więcej jest kontentu, może logo hmm zainspirowane the old vic, może to nie ci ludzie powinni robić, może to wydmuszka - ale i tak trzymam kciuki.
14 11
odpowiedź
User
privat
Prawie codziennie powstają jakieś sklepy. Dlaczego akurat ten tutaj jest reklamowany? Kryptoreklama, masońskie powiązania czy co?
15 13
odpowiedź