Bosch i Finish we wspólnej kampanii o oszczędnym zmywaniu

Marki Bosch i Finish rozpoczynają kampanię promującą oszczędne zmywanie. W dedykowanym spocie reklamowym marki podkreślają, że mycie w zmywarce to oszczędność 80 litów wody w porównaniu z myciem ręcznym. Celem kampanii jest zachęcanie konsumentów do wyboru rozwiązań oszczędzających wodę, energię i czas.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Bosch i Finish we wspólnej kampanii o oszczędnym zmywaniu

Obie marki w najnowszej kampanii podkreślają zalety zmywarek. Dedykowany spot reklamowy, nawiązujący do kampanii #LikeABosch, prezentuje zmywarkę Bosch oraz kapsułkę do zmywarki Finish. Marki przekonują, że ten duet zapewnia perfekcyjne rezultaty mycia oraz oszczędność zasobów.

– W sprzętach gospodarstwa domowego istnieje olbrzymi potencjał oszczędności. Bosch od lat współpracuje z Finish, wspólnie edukując konsumentów w zakresie zalet zmywania w zmywarce. To znakomita recepta na oszczędność milionów litrów wody – mówi Zbigniew Danilewski, cross brand journey manager marki Bosch.

Działania reklamowe obejmują telewizję, internet oraz punkty sprzedaży.

Kampania promuje akcję konsumencką na wybrane modele zmywarek. Kupując zmywarkę marki Bosch objętą promocją, można otrzymać do 700 zł zwrotu na konto. Zwrot na konto można powiększyć o 100 zł, decydując się na zakup urządzenia z technologią ActiveWater Eco.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?