SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Bosch w nowej kampanii pralek zachęca „Ciesz się życiem. Pranie zostaw ekspertom”

Ruszyła akcja promocyjna pralek Bosch (produkowanych przez BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego). Kampania „Ciesz się życiem. Pranie zostaw ekspertom” potrwa do końca roku, przygotowały ją agencje Insignia, ARC Media House oraz hyperCrew.

W nowej kampanii marki Bosch podkreślone zostają poszczególne funkcje pralek tej marki, dopasowane do różnych profili konsumentów. Na potrzeby akcji przygotowano kilka wariantów layoutów prasowych, w wersjach: dla zapominalskich, zabieganych, eleganckich, wygodnych, troskliwych, oszczędnych.

W ramach akcji zaplanowana została również kampania on-line i specjalna komunikacja w mediach społecznościowych, która w humorystyczny sposób przedstawiać będzie zalety posiadania pralek z wybranymi funkcjami i technologiami.

Za przygotowanie layoutów prasowych odpowiada Insignia, działania w internecie prowadzi ARC Media House. Treści publikowane w mediach społecznościowych przygotowane zostały przez hyperCrew.

We wrześniu tego roku w ramach działań promocyjnych marki Bosch ruszyła kampania płyt gazowych z systemem FlameSelect.

Dołącz do dyskusji: Bosch w nowej kampanii pralek zachęca „Ciesz się życiem. Pranie zostaw ekspertom”

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl