Średnia widownia premierowych odcinków reaktywowanej po 10 latach przerwy audycji „Wojciech Cejrowski - boso przez świat”, wyemitowanych w okresie od 28 lutego do 30 maja 2021 roku wyniosła 820 tys. osób. Rynkowy udział TVP2 ukształtował się na poziomie 6,48 proc. w gronie wszystkich widzów, 4,79 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 5,45 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Produkcja emitowana była w niedziele o godz. 18.30.
Najwięcej widzów przyciągnął odcinek pokazany 28 lutego. Śledziło go średnio 1,01 mln osób.

TVP2 w czasie emisji „Boso przez świat” zajęła trzecie miejsce w rynku telewizyjnym w grupie 4+ wśród czterech głównych stacji. Pierwsza w tym czasie była TVP1 (11,34 proc.), drugi - Polsat (7,32 proc.), a czwarty - TVN (4,72 proc.).
Wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Dwójka była stacją czwartego wyboru.
Wpływy z reklam wokół premierowych odcinków reaktywowanego programu Wojciecha Cejrowskiego wyniosły 2,41 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/wielkie-rodziny-tvp1-tvp-dokument-nowy-program-wyniki,7173200701159553a ##
„Boso przez świat” to podróżniczy cykl, w którym Wojciech Cejrowski odwiedza różne kraje świata. W nowych odcinkach reaktywowanego cyklu przedstawia widzom Peru.
Wojciech Cejrowski od wielu lat przygotowuje programy dla różnych nadawców. Jego cykl „Boso przez świat” (potem funkcjonujący pod nazwami „Wojciech Cejrowski. Boso” i „Boso”) do 2011 był nadawany w TVP2. Potem Cejrowski przeniósł program do TVN Style, a w 2013 roku - do TV Puls. W TVN Style prowadził też swój program lifestylowy „Po mojemu”.

Od połowy 2017 roku Cejrowski prowadzi „Audycję Podzwrotnikową” w radiowej Trójce.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/minela-20-tvp-info-wojciech-cejrowski-nadal-zawieszony-po-slowach-o-jaroslawie-kaczynskim-i-spaleniu-flagi-ue,7171176931412097a ##











