Bozoma Saint John nową szefową marketingu Netfliksa. Zastąpi odchodzącą Jackie Lee-Joe

Bozoma Saint John zostanie nową szefową marketingu serwisu Netflix. Menedżerka zajmowała się wcześniej markami Apple i Uber, na stanowisku zastąpi Jackie Lee-Joe, która odchodzi z pracy z powodów rodzinnych.

ps
ps
Udostępnij artykuł:
Bozoma Saint John nową szefową marketingu Netfliksa. Zastąpi odchodzącą Jackie Lee-Joe
Bozoma Saint John, fot.: Wikipedia

W 2019 r. wydatki serwisu Netflix na marketing osiągnęły poziom ponad 2,6 mld dol., co było spowodowane m.in. rosną konkurencją ze strony nowych graczy na rynku VOD, takich jak Disney+ czy HBO Max. W ślad za większymi nakładami na działania marketingowe Netflix zapowiedział zmiany personalne związane z tym segmentem.

Bozoma Saint John szefową marketingu

Netflix potwierdził oficjalnie, że nową dyrektorką marketingu tej firmy zostanie Bozoma Saint John. Czarnoskóra menedżerka, której przodkowie pochodzą z Kenii i gdzie spędziła część dzieciństwa ma objąć swoje obowiązki z początkiem sierpnia 2020 r.

Saint John ma duże doświadczenie marketingowe. Wcześniej opiekowała się działaniami w tym segmencie w koncernach Apple i Uber. Ostatnio, od 2018 r. pracowała w agencji Endeavor odpowiedzialnej m.in. za konkurs Miss Universe.

Nowa szefowa marketingu Netfliksa zastąpi na stanowisku Jackie Lee-Joe, która ze względów rodzinnych postanowiła pozostać na stałe w Australii.

Netflix z rekordowym kwartałem

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/netflix-ma-w-polsce-prawie-880-tysiecy-uzytkownikow-w-polowie-roku-ich-liczba-wzrosnie-do-997-tysiecy-imponujacy-wynik-dlaczego-netflix-jak-korzystac-ceny-oferta,7170522930787969a ##

W 2019 roku Netflix wydał na zawartość programową rekordową kwotę 15 mld dolarów - wynika z danych firmy analitycznej BMO Capital Markets. Według prognoz ekspertów serwis nie zamierza ograniczać się w przyszłości w inwestowaniu w treści. W 2020 roku może to być kwota 17,3 mld, zaś w 2028 - 26 mld dolarów.

W 2019 roku Netflix wydał na zawartość programową rekordową kwotę 15 mld dolarów - wynika z danych firmy analitycznej BMO Capital Markets. Według prognoz ekspertów serwis nie zamierza ograniczać się w przyszłości w inwestowaniu w treści. W 2020 roku może to być kwota 17,3 mld, zaś w 2028 - 26 mld dolarów.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK