BPH TFI z nową identyfikacją wizualną i stroną internetową

BPH TFI zmienia identyfikację wizualną w związku z połączeniembanków BPH i GE Money. Jednocześnie rusza rozbudowany serwisinternetowy firmy.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Nowe logo BPH TFI jest spójne z oprawągraficzną połączonych banków BPH i GE Money,przedstawiając zwrócone do siebie postaci. Ma to symbolizowaćdialog i wzajemne zrozumienie, nawiązując do idei budowania przezfirmę bliskich i trwałych relacji z klientami. Z kolei całazmieniona identyfikacja wizualna BPH TFI jest oparta na motywielinii wywodzącej się ze stylistyki polskiej graficzki iilustratorki Franciszki Themerson iodzwierciedlającej ludzkie relacje, elastyczność, inteligencję ipłynne pokonywanie przeszkód.

Jednocześnie w odświeżonym serwisie internetowym BPH TFIuruchomiono narzędzie służące do analizy wyników funduszyinwestycyjnych zarządzanych przez firmę. Funkcjonalność dostępnapod adresem www.analizy.bphtfi.pl i w menustrony www.bphtfi.pl pozwalaporównywać rezultaty wybranych funduszy w dowolnym okresie oraz wodniesieniu do benchmarku i indeksu giełdowego, stworzyćindywidualny portfel funduszy z określeniem procentowego udziałudanego funduszu, a także skorzystać z portfeli modelowychprzygotowanych przez specjalistów z BPH TFI. - Zależy nam, aby nasiklienci aktywnie korzystali z tego narzędzia, poznając zaletybudowania zdywersyfikowanych portfeli inwestycyjnych - uzasadniaMarcin Bednarek, członek zarządu BPH TFI.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu