SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Bracia Sadownicy w gronie klientów Cape Morris

Bracia Sadownicy, polski producent świeżych jabłek i przetworów na bazie soków, rozpoczęli współpracę z agencją strategiczno-kreatywną Cape Morris.

Article

Do zadań agencji należy prowadzenie komunikacji 360 stopni. W pierwszej kolejności skupi się na działaniach online (content, social media & performance) oraz wsparciu w obszarze public relations.

Z ramienia agencji za obsługę marki odpowiada Magda Stawinoga. Strony nie ujawniają na jak długo została podpisana umowa.

Marka Bracia Sadownicy funkcjonuje na rynku od roku, wprowadziła swoje produkty do największych sieci handlowych, takich jak Żabka, Auchan i Lidl.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Bracia Sadownicy w gronie klientów Cape Morris

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl