Brainshake: Jaworski senior art directorem, Halicki creative directorem

Adam Jaworski rozpoczął pracę jako senior art director w agencji Brainshake. Natomiast na stanowisko creative directora awansował w firmie Paweł Halicki.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Adam Jaworski (na zdjęciu z lewej) jako senior art director pracuje w Brainshake od kwietnia. Wcześniej pracował w agencjach Szwejkowski, Banah Group czy VA Strategic Communications, przygotowując projekty dla marek takich jak Wyborowa, Bosch, Dominet Bank, DNB NORD, Danone, Pall Mall, Bayer, Żywiec Zdrój, Nizoral, Pedros czy Budimex. Pracę w branży reklamowej rozpoczął pod koniec lat 90. w Lowe GGK, gdzie przygotowywał m.in. kampanie Hellmann’s, Mercedesa, Królewskiego, Lecha, Zielonej Budki, TelePizzy i Kodaka.

grafika

Z kolei Paweł Halicki na stanowisko creative directora awansował w Brainshake z początkiem maja. Będzie zarządzał 5-osobowym działem kreacji. Halicki pracuje w agencji od 2010 roku, dotychczas pełniąc funkcję idea developera. Wcześniej związany był z firmami takimi jak EmLab, Endorfina czy Touch&Try, gdzie pracował dla BMW, Play, Ernst&Young, L’oreal, MTV, Multikina oraz Ery.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day