SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Brainshake: Jaworski senior art directorem, Halicki creative directorem

Adam Jaworski rozpoczął pracę jako senior art director w agencji Brainshake. Natomiast na stanowisko creative directora awansował w firmie Paweł Halicki.

Adam Jaworski (na zdjęciu z lewej) jako senior art director pracuje w Brainshake od kwietnia. Wcześniej pracował w agencjach Szwejkowski, Banah Group czy VA Strategic Communications, przygotowując projekty dla marek takich jak Wyborowa, Bosch, Dominet Bank, DNB NORD, Danone, Pall Mall, Bayer, Żywiec Zdrój, Nizoral, Pedros czy Budimex. Pracę w branży reklamowej rozpoczął pod koniec lat 90. w Lowe GGK, gdzie przygotowywał m.in. kampanie Hellmann’s, Mercedesa, Królewskiego, Lecha, Zielonej Budki, TelePizzy i Kodaka.

Z kolei Paweł Halicki na stanowisko creative directora awansował w Brainshake z początkiem maja. Będzie zarządzał 5-osobowym działem kreacji. Halicki pracuje w agencji od 2010 roku, dotychczas pełniąc funkcję idea developera. Wcześniej związany był z firmami takimi jak EmLab, Endorfina czy Touch&Try, gdzie pracował dla BMW, Play, Ernst&Young, L’oreal, MTV, Multikina oraz Ery.

Dołącz do dyskusji: Brainshake: Jaworski senior art directorem, Halicki creative directorem

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl