Brainshake: Jaworski senior art directorem, Halicki creative directorem

Adam Jaworski rozpoczął pracę jako senior art director w agencji Brainshake. Natomiast na stanowisko creative directora awansował w firmie Paweł Halicki.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Adam Jaworski (na zdjęciu z lewej) jako senior art director pracuje w Brainshake od kwietnia. Wcześniej pracował w agencjach Szwejkowski, Banah Group czy VA Strategic Communications, przygotowując projekty dla marek takich jak Wyborowa, Bosch, Dominet Bank, DNB NORD, Danone, Pall Mall, Bayer, Żywiec Zdrój, Nizoral, Pedros czy Budimex. Pracę w branży reklamowej rozpoczął pod koniec lat 90. w Lowe GGK, gdzie przygotowywał m.in. kampanie Hellmann’s, Mercedesa, Królewskiego, Lecha, Zielonej Budki, TelePizzy i Kodaka.

grafika

Z kolei Paweł Halicki na stanowisko creative directora awansował w Brainshake z początkiem maja. Będzie zarządzał 5-osobowym działem kreacji. Halicki pracuje w agencji od 2010 roku, dotychczas pełniąc funkcję idea developera. Wcześniej związany był z firmami takimi jak EmLab, Endorfina czy Touch&Try, gdzie pracował dla BMW, Play, Ernst&Young, L’oreal, MTV, Multikina oraz Ery.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"