SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Brand New Galaxy otwiera biuro w Dubaju, kierują nim Adil Khan i Zubair Siddiqui

Holding reklamowo - technologiczny Brand New Galaxy otworzył regionalne biuro w Dubaju. Na czele oddziału stoi Adil Khan, dotychczasowy CEO Saatchi & Saatchi MEA oraz Zubair Siddiqui - były managing director Universal McCann MENA w Zjednoczonych Emiratach Arabskich.

Adil Khan i Zubair SiddiquiArticle

Dubajskie biuro BNG mieści się w biurowcu Onyx Tower, początkowo ma w nim pracować około 50 osób. Oddział dzielić się będzie na trzy specjalistyczne departamenty - performance & automation, e-commerce, creative & content production.

Brand New Galaxy otwiera biuro w Dubaju

- Nasza strategia wzrostu nie mogła pominąć tak istotnego regionu jakim jest MEA. Zarówno globalne kontrakty jak i praca z lokalnymi Klientami z Bliskiego Wschodu powodowały, że tak duża inwestycja była tylko kwestią czasu. W przeciągu ostatnich 10 miesięcy nasze zespoły pracowały na pełnych obrotach, żeby przygotować wszystko do oficjalnego startu. Teraz możemy potwierdzić, że jesteśmy gotowi z pięknym biurem, najwyższej klasy zarządem oraz najlepszymi talentami na rynku - komentuje Michał Glapiński, chief growth officer Brand New Galaxy.

Oddziałem MEA BNG kierują Adil Khan i Zubair Siddiqui.

Adil Khan przez ostatnie 10 lat związany był z Grupą Publicis, gdzie od 2010 roku pełnił rolę CEO regionalnego biura Saatchi & Saatchi Middle East. Wcześniej w latach 1999 – 2010 jako managing director rozwijał oddział agencji reklamowej Young & Rubican w Dubaju. Przez ponad 25 lat pracy w branży tworzył kampanie dla takich klientów jak: P&G, Cadillac, Dubai Tourism, ADCB, Ford, Colgate Palmolive.

Zubair S Siddiqui jest związany z branżą medialną od ponad 23 lat. Początkowo pracował w Starcom MediaVest, następnie przez 18 lat w UM MENA. Przez ostatnie 10 lat był Dyrektorem Zarządzającym w UM MENA w Dubaju, współpracował z międzynarodowymi i regionalnymi klientami, w tym m.in. z Reckitt Benckiser, Coca-Cola, L'Oreal.

Brand New Galaxy (BNG) to niezależna platforma integrująca tzw. „smart business solutions” w obszarze marketingu i technologii. Łącznie w ramach BNG pracuje ponad 350 specjalistów i ekspertów.

W kwietniu br. BNG powołała nowy zarząd. Michał Glapiński objął stanowisko chief growth officera, a Jakub Krawczyk chief operating officera. 

Wcześniej zarząd Brand New Galaxy tworzyli Kacper Kłos jako CEO oraz Olga Adamkiewicz jako vice president investor relations & business development). W lutym tego roku menadżerka została szefową komunikacji kampanii wyborczej Szymona Hołowni, a obecnie odpowiada za rozwój Artgeist, globalnie działającej firmie z obszaru e-commerce.

W styczniu tego roku udziały od dotychczasowego właściciela BNG, funduszu Nomad Fund, wykupił Piotr Morkowski, stając na czele rady nadzorczej firmy.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Brand New Galaxy otwiera biuro w Dubaju, kierują nim Adil Khan i Zubair Siddiqui

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl