SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Brand New Galaxy przejęta przez amerykańską sieć Stagwell

Grupa marketingowo-technologiczna Brand New Galaxy została kupiona przez amerykańską sieć Stagwell Media Network. Kwoty transakcji nie podano.

Wiktoria Danielewska – CPO,co-founderka; Witold Rzewuski – CFO, Michał Glapiński – CGO, co-founder, Piotr Morkowski, Kacper Kłos – CEO e-commerce, co-founder, Ania Pańczyk; Jakub Krawczyk, fot. HOODKEVITZWiktoria Danielewska – CPO,co-founderka; Witold Rzewuski – CFO, Michał Glapiński – CGO, co-founder, Piotr Morkowski, Kacper Kłos – CEO e-commerce, co-founder, Ania Pańczyk; Jakub Krawczyk, fot. HOODKEVITZ

Będąc częścią Stagwell Media Network, Brand New Galaxy pozostaje pod swoją marką. Przedsiębiorstwa nie ujawniają kwoty akwizycji.

- Włączenie w struktury Stagwell Media Network daje nam perspektywę dotarcia z ofertą do jeszcze większej liczby klientów. Na tym etapie naszej biznesowej podróży, to najlepszy sposób realizowania ambicji. Brand New Galaxy i Stagwell mają wiele wspólnych cech - jesteśmy niezależni, przedsiębiorczy i odważni. Tym bardziej cieszymy się z dołączenia do rodziny Stagwell -  komentuje transakcję, Piotr Morkowski, CEO w Brand New Galaxy Holding.

Zobacz: Piotr Morkowski CEO BNG Holding, Michał Glapiński w radzie nadzorczej

Stagwell Media Network przejmuje Brand New Galaxy

Stagwell Media Network zatrudnia ponad 3000 ekspertów z globalnym zasięgiem ponad 40 biur w 20 krajach, zarządzających mediami o wartości blisko 5 miliardów dolarów. Dzięki akwizycji BNG, Stagwell Media Network będzie mogło korzystać z całego wachlarza rozwiązań e-commerce oraz digital, które bazując na międzynarodowym doświadczeniu, wspierają wzrost sprzedaży on-line na kilkudziesięciu rynkach.

- Jest nam niezmiernie miło powitać Brand New Galaxy w szeregach Stagwell. Jest to dla nas milowy krok w kwestii oferowania prawdziwie transformacyjnych rozwiązań e-commerce. Wierzymy, że jedyne w swoim rodzaju podejście BNG do wspierania ekosystemu sprzedaży marek, będzie kolejnym powodem do wyboru  Stagwell w kontraście do tego co oferują standardowe holdingi reklamowe - komentuje Mark Penn, prezes i dyrektor generalny Stagwell.

Zobacz: Katarzyna van Hall nową dyrektor zarządzającą biura Brand New Galaxy w Amsterdamie

Stagwell, globalna sieć założona w Waszyngtonie przez byłego dyrektora zarządzającego WPP - Marka Penna oraz Steve’a Ballmera - byłego CEO w Microsoft, od kilku lat konsekwentnie rozwija swoje struktury m.in w obszarach digital transformation, badań konsumenckich, mediów oraz komunikacji.

Stagwell zatrudnia obecnie ponad 10 000 specjalistów w ponad 34 krajach.

Zobacz: Anna Pańczyk na czele rady nadzorczej BNG Holding

Brand New Galaxy to holding agencji marketingowych i technologicznych, założony w Warszawie w 2017 roku. Firma liczy obecnie ponad 600 pracowników w 8 biurach w Europie, Ameryce Północnej i na Bliskim Wschodzie.

Do grupy Brand New Galaxy należą agencje marketingowe Pathfinder 23, Synthrone, Spacecamp, Voyager, Life on Mars, New Gravity, Man on the Moon i Robonauts Pictures.

Grupa kapitałowa Brand New Galaxy w 2020 roku osiągnęła wzrost przychodów o 33 proc. do 80,23 mln zł oraz zysku netto z 4,91 do 7,11 mln zł. Przychody krajowe grupy poszły w górę rok do roku z 21 do 25,02 mln zł, a te z zagranicy - z 39,31 do 55,21 mln zł.

Zysk netto grupy Brand New Galaxy w 2020 roku zwiększył się z 4,91 do 7,11 mln zł. Z uwzględnieniem korekty kontraktów długoterminowych Pathfinder 23 w 2019 roku holding zanotował 57,9 mln zł przychodów sprzedażowych i 2,5 mln zł zysku netto.

Dołącz do dyskusji: Brand New Galaxy przejęta przez amerykańską sieć Stagwell

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl