SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Brand24 w trzecim kwartale zyskał 119 klientów. Sadowski: wracamy do dobrej dynamiki

Zajmująca się monitoringiem internetu firma Brand24 na koniec września br. miała 3 210 aktywnych klientów, o 119 więcej niż kwartał wcześniej. To drugi z rzędu wzrostowy kwartał spółki.

- Powracamy do dobrej dynamiki. 119 wzrostu netto klientów w 3Q 2020 to więcej niż pozyskaliśmy w 2Q, ale także więcej, niż pozyskaliśmy w analogicznym okresie rok temu - podkreśla Michał Sadowski, prezes Brand24.

W drugim kwartale br. liczba aktywnych klientów firmy zwiększyła się o 25. Wcześniej były dwa kwartały ze sporymi spadkami, ponieważ Brand24 od września ub.r. do połowy marca br. był zablokowany na Facebooku i Instagramie. W konsekwencji w czwartym kwartale ub.r. straciła 306 aktywnych klientów, a w pierwszym kwartale br. - 259 i na koniec marca miała ich 3 066. Tymczasem na koniec września ub.r. z oferty firmy korzystało 3 631 klientów.

- Kryzys, który dotknął spółkę i nas wszystkich, powoli przechodzi do historii. Z jednej strony stał się katalizatorem zmian w spółce, a z drugiej - zmobilizował nas do poszukiwania nowych możliwości biznesowych - komentuje Michał Sadowski.

- Efektem tego są nowe funkcje Brand24 zweryfikowane największym w historii Spółki audytem potrzeb klientów. Audytem, który pokazał nowe kierunki rozwoju nie tylko dla Brand24 jako produktu, ale także jako Spółki. Dlatego właśnie otwieramy kolejny rozdział w historii Brand24, w którym przejdziemy z fazy serwowania danych do fazy serwowania wniosków. Brand24 nie będzie już spółką jednego produktu - będziemy oferować grupę narzędzi dedykowanych specjalistom branży marketingowej i PR, opartych na technologii i kanałach sprzedaży Brand24. Pierwsze wdrożenia nowych funkcjonalności przewidujemy w czwartym kwartale 2020, a debiut nowych produktów Grupy Brand24 na początku 2021 roku - zapowiada.

W drugim kwartale br. Brand24 zanotował spadek przychodów sprzedażowych rok do roku o 18,5 proc. do 3,32 mln zł oraz wzrost straty netto z 14 do 147 tys. zł.

W połowie lipca Michał Sadowski i członek zarządu Brand24 Piotr Wierzejewski sprzedali 42 tys. zł akcji spółki za 1,3 mln zł, a LARQ Growth Fund I FIZ - 55 tys. akcji za 1,87 mln zł. Natomiast w drugiej połowie sierpnia siedmiu menedżerów Brand24 złożyło oświadczenia o objęciu łącznie 6 055 akcji firmy po 10 groszy za sztukę w ramach programu motywacyjnego.

Dołącz do dyskusji: Brand24 w trzecim kwartale zyskał 119 klientów. Sadowski: wracamy do dobrej dynamiki

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Oberwator
Cisnąć i nie odpuszczać ! Biznes jest podobny do sportu : upadasz, wstajesz, biegniesz szybciej i lepiej! Wygrywają najtwardsi i konsekwentni !
odpowiedź
User
Kart
#nikogo
odpowiedź
User
obserwator
119 klientów na kwartał cudownie - czyli 35 000 zł na kwartał więcej? czyli 10 000 zł miesięcznie więcej? wiecie ile takich biznesów na moim osiedlu jest? mechanik, stolarz, żabka osiedlowa...
odpowiedź