SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Brandcomm będzie promować jedzenie drobiu za 3 mln zł

Agencja Brandcomm przygotuje kampanię „Ciesz się smakiem i zdrowiem – wybieraj drób”. Zlecenie zdobyła w przetargu zorganizowanym przez Krajową Radę Drobiarstwa – Izbę Gospodarczą w Warszawie.

W dwuetapowym przetargu na strategię, kreację i realizację kampanii „Ciesz się smakiem i zdrowiem – wybieraj drób” Brandcomm wygrała z sześcioma innymi agencjami. Akcja jest planowana na wrzesień i październik br. w telewizji, prasie oraz internecie.

Budżet projektu – wynoszący 3 mln zł – pochodzi ze środków Funduszu Promocji Mięsa Drobiowego.

Dołącz do dyskusji: Brandcomm będzie promować jedzenie drobiu za 3 mln zł

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl