SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

BrandLift rozpoczyna współracę z Adamed Pharma, promując markę Oeparol

Agencja marketingu influencerskiego BrandLift od stycznia 2024 roku rozpocznie obsługę reklamową marki Oeparol, należącej do Adamed Pharma. To efekt wygranego przez agencję przetargu. 

Decyzja o podpisaniu umowy została podjęta dzięki stworzonej przez BrandLift strategii, której celem jest efektywne wykorzystanie influencer marketingu w dynamicznym środowisku mediów społecznościowych. Współpraca obejmie stworzenie dedykowanej platformy komunikacji i ekosystemu touchpointów w kanałach social media dla produktów marki Oeparol.

- Nawiązanie współpracy i wygrana przetargu potwierdza skuteczność naszego podejścia do influencer marketingu i szeroko rozumianych social mediów.  Nasza strategia, sposób budowania jakościowego contentu i nowatorskie metody dystrybucji treści, zwłaszcza za pomocą narzędzia SparkyB, pozwoliły nam zyskać zaufanie marki Oeparol i stworzyć kompleksową komunikację influencerską – mówi Karina Hertel, partner zarządzający, BrandLift.

- Gdy konsumenci poszukują autentycznych relacji i opinii na temat produktów, rola influencerów i ekspertów staje się nieoceniona. Wierzymy, że wspólnie z BrandLift, wykorzystując ich doświadczenie i technologię w skutecznym prowadzeniu profili social mediowych i  influencer marketingu, zbudujemy jeszcze silniejsze więzi z naszymi klientami i wzmocnimy pozycję produktów Oeparol na rynku – mówi Agnieszka Kowalska, starszy kierownik marki, Adamed Pharma. 

Agencja  będzie odpowiadać za influncerów, jak również tworzyć treści na kanałach social media. Content marki  będzie dodatkowo organicznie dystrybuowany, z wykorzystaniem nowatorskiej metody SparkyB. Ponadto, agencja będzie odpowiedzialna za kampanie płatne w obszarze digital media. 
 

Dołącz do dyskusji: BrandLift rozpoczyna współracę z Adamed Pharma, promując markę Oeparol

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
mike
Kolejne żałosne reklamy przed nami!
odpowiedź