„Bravo” liderem wśród pism młodzieżowych, „Twist” z największym spadkiem

W lutym br. wszystkie magazyny młodzieżowe zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Twist”. Na pozycji lidera znalazł się dwutygodnik „Bravo”.

mk
mk
Udostępnij artykuł:

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem będącego liderem zestawienia dwutygodnika „Bravo” (Wydawnictwo Bauer) w lutym 2013 roku wyniosła 162 830 egz. W porównaniu do lutego 2012 roku pismo to zanotowało spadek wynoszący 9,35 proc.

Na drugie miejsce z trzeciego awansował miesięcznik „Bravo Girl” (Wydawnictwo Bauer), którego sprzedaż ogółem jednak zmalała o 1,67 proc. do 79 561 egz.

Z kolei na ostatnie miejsce podium z pozycji czwartej awansował również wydawany przez Wydawnictwo Bauer „Fun Club”, którego wynik w analizowanym okresie zmniejszył się o 24,43 proc. do poziomu 61 132 egz.

Największy spadek w zestawieniu zanotował „Twist” (Wydawnictwo Bauer), który spadł z drugiego na czwarte miejsce Jego średnia sprzedaż ogółem w lutym 2013 roku zmalała o 35,96 proc. i ostatecznie wyniosła 54 248 egz.

W lutym 2013 roku w porównaniu do stycznia 2013 roku największym wzrostem średniej sprzedaży ogółem (o 25,90 proc.) pochwalić się mogło „Bravo”. Z kolei również i tutaj największy spadek zanotował „Twist” - wyniósł on 11,23 proc.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej