SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Maja Popielarska, Wiesław Skiba i Iza Jurasik-Kamińska w reklamach Bricomarche

Sieć sklepów Bricomarche z produktami do domu i ogrodu rozpoczyna współpracę z agencją CIA Content Impact Agency. Ambasadorami marki zostali Maja Popielarska, Wiesław Skiba i Iza Jurasik-Kamińska.

Maja Popielarska Article

Ambasadorką reklamową marki Bricomarche w ramach realizacji strategii content marketingowej dalej będzie Maja Popielarska - dziennikarka i prowadząca program „Nowa Maja w Ogrodzie” w kanale HGTV.

Ponadto współpracę z Bricomarche zaczęli Wiesław Skiba - prowadzący audycje o naprawach i drobnych remontach w „Dzień Dobry TVN”, oraz Iza Jurasik-Kamińska - autorka popularnego bloga Dom z Duszą o wnętrzach i dekoracjach i DIY (do it yourself). Zaplanowane działania marketingowe będą realizowane do końca br.

Agencja CIA Content Impact Agency odpowiada za opracowanie i realizację całościowej strategii content marketingowej dla Bricomarche obejmującej działania w telewizji, mediach społecznościowych, przygotowanie treści do bloga na bricomarche.pl oraz pozycjonowanie treści i serwisu w działaniach SEO.

Firmy nie podają dokładnego terminu startu nowej kampanii ani okresu, na jaki zawarły umowę o współpracy.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Maja Popielarska, Wiesław Skiba i Iza Jurasik-Kamińska w reklamach Bricomarche

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl