Bridge będzie diagnozować klientów K2 i Brainshop U-boot

Agencje K2 i Brainshop U-boot uruchomiły komórkę o nazwie Bridge. Diagnozuje ona problemy komunikacyjne ich klientów oraz planuje skuteczne reakcje.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Zespół Bridge tworzą new business director K2 Katarzyna Wiśniewska, innovation director K2 Arkadiusz Szułczyński (na zdjęciu z lewej) oraz strategic director Brainshop U-boot Maciej Obuchowicz. Wspólnie od początku października zajmują się diagnozowaniem problemów klientów obu firm w zakresie pełnej komunikacji marketingowej oraz przygotowywaniem planów skutecznych reakcji na te sytuacje. Ponadto nadzorują pracę interdyscyplinarnych zespołów obu agencji opracowujących zintegrowaną komunikację w obszarach off-line i on-line. Obecnie kierują projektami dla Volvo i PZU.

grafika

– Aby postawić na efektywność nie musieliśmy łączyć naszych firm i tworzyć sztywnej struktury, ponieważ Bridge najpełniej wykorzystuje nasze doświadczenie na potrzeby wymagających zadań – przekonuje Maciej Obuchowicz. – Naszą rolą jest odpowiedzieć na każde pytanie klienta już na pierwszym spotkaniu, niezależnie czy będzie zainteresowany technologiami, badaniami, trendami w mediach społecznościowych, czy kampanią outdoorową lub telewizyjną, a następnie pomóc mu wybrać najlepsze rozwiązanie, adekwatne do jego sytuacji – opisuje.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]