Bridgestone stworzył serwis "Pasja w podróży"

Ruszył serwis internetowy Pasja w podróży, poświęcony rozwiązaniom mobility solutions marki Bridgestone. Stronę przygotowały Media Impact, dom mediowy The & Partnership oraz Bridgestone Europe.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Serwis Pasja w podróży zawiera artykuły, materiały wideo, grafiki, wywiady oraz porady związane z podróżowaniem samochodem. Strona skierowana jest do poszukiwaczy ciekawych tras i miejsc wartych odwiedzenia w czasie podróży.

- Dzięki wykorzystaniu w nowym serwisie narzędzi content marketingowych kontekstowo pokazujemy  złożone rozwiązania technologiczne typu mobility. Pasja w podróży to zarówno inspiracja, jak i obietnica – tworzymy treści zachęcające czytelników do wyjazdów, okazji bycia w trasie i pasjonowania się podróżami, pokazujemy produkty Bridgestone w kontekście wszystkich aspektów dotyczących bycia w drodze - mówi Ewa Schreiber, head of strategic project management z Ringier Axel Springer Polska.

Za koncepcję kreatywną oraz strategię odpowiada Media Impact – biuro reklamy Ringier Axel Springer Polska. Do współpracy zaproszono redakcje Onetu, "Auto Świata" oraz "Komputer Świata".

Tegoroczna akcja jest początkiem długofalowych działań dla marki Bridgestone przez Media Impact.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]