SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Bridgestone stworzył serwis "Pasja w podróży"

Ruszył serwis internetowy Pasja w podróży, poświęcony rozwiązaniom mobility solutions marki Bridgestone. Stronę przygotowały Media Impact, dom mediowy The & Partnership oraz Bridgestone Europe.

Article

Serwis Pasja w podróży zawiera artykuły, materiały wideo, grafiki, wywiady oraz porady związane z podróżowaniem samochodem. Strona skierowana jest do poszukiwaczy ciekawych tras i miejsc wartych odwiedzenia w czasie podróży.

- Dzięki wykorzystaniu w nowym serwisie narzędzi content marketingowych kontekstowo pokazujemy  złożone rozwiązania technologiczne typu mobility. Pasja w podróży to zarówno inspiracja, jak i obietnica – tworzymy treści zachęcające czytelników do wyjazdów, okazji bycia w trasie i pasjonowania się podróżami, pokazujemy produkty Bridgestone w kontekście wszystkich aspektów dotyczących bycia w drodze - mówi Ewa Schreiber, head of strategic project management z Ringier Axel Springer Polska.

Za koncepcję kreatywną oraz strategię odpowiada Media Impact – biuro reklamy Ringier Axel Springer Polska. Do współpracy zaproszono redakcje Onetu, "Auto Świata" oraz "Komputer Świata".

Tegoroczna akcja jest początkiem długofalowych działań dla marki Bridgestone przez Media Impact.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Bridgestone stworzył serwis "Pasja w podróży"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl