SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

.bringMore Advertising zajmie się kampanią Ministerstwa Energii

Agencja .bringMore Advertising wygrała przetarg Ministerstwa Energii na realizację ogólnopolskiej kampanii informacyjnej na temat korzyści płynących z usług doradztwa energetycznego. Pokonała w nim Fabrykę Komunikacji Społecznej, agencję DSK i Mastermind Media.

Article

Kampania promować będzie możliwość skorzystania z usług doradztwa energetycznego świadczonych punkty doradcze zlokalizowane na terenie całej Polski. Zatrudnieni w nich konsultanci udzielają bezpłatnie informacji oraz wsparcia zarówno osobom prywatnym, jak i firmom. Porady te dotyczą głównie podnoszenia efektywności energetycznej budynków i korzystania z odnawialnych źródeł energii.

Działania reklamowe mają obejmować emisję spotu, reklamę prasową, Facebook, mailing i potrwają od 3 do 6 tygodni.

Resort Energii w zakończonym przetargu wybrał ofertę agencji .bringMore Advertising z ceną 434,2 tys. zł. Agencja ta pokonała w nim trzech konkurentów: Fabrykę Komunikacji Społecznej (oferta z ceną 369 tys. zł), Mastermind Media (oferta z ceną 339,9 tys.zł) i DSK (oferta z ceną 315,5 tys. zł).

Kampania będzie realizowana jeszcze w tym roku. Resort nie podał jednak konkretnego terminu jej startu.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: .bringMore Advertising zajmie się kampanią Ministerstwa Energii

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing