Britney Spears, Michael Jackson i „Powrót do przyszłości” w reklamie „Pepsi wszystkich pokoleń” (wideo)

Ruszyła polska odsłona kampanii reklamowej „Pepsi Generations” podkreślającej bogatą tradycję marki napojów Pepsi. W polskiej wersji spotu przypominane są m.in. dawne reklamy Pepsi z Britney Spears i Michaelem Jacksonem.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Spot podkreśla, że napój Pepsi piły osoby z wielu wcześniejszych pokoleń. W reklamie pokazywane są dawne puszki i butelki tego napoju, ze starymi logo.

Ponadto przypominane są słynne reklamy Pepsi sprzed lat z udziałem Britney Spears i Michaela Jacksona oraz fakt, że napój był obecny w kultowym filmie „Powrót do przyszłości”. Reklamę podsumowuje hasło „Pepsi wszystkich pokoleń”.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/wyzwanie-smaku-pepsi-2018-bez-filipa-chajzera,7171429095929473a ##

 

Jest to polska odsłona globalnej kampanii „Pepsi Generations”, która ruszyła na początku br. W ramach akcji u nas do sprzedaży trafią puszki Pepsi z dawnymi logotypami marki oraz wizerunkami Britney Spears i Michaela Jacksona

Działania reklamowe obejmują przede wszystkim telewizję, internet (m.in. media społecznościowe), outdoor oraz punkty sprzedaży.

Adaptacją spotu na polski rynek zajęła się agencja BBDO Warszawa. Za działania w internecie odpowiada agencja K2 Internet, za przygotowanie materiałów POS - agencja Pink Pepper Media, za zakup mediów - dom mediowy Media Direction OMD, a za działania public relations - agencja Questia.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik  Polsatu dementuje

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik Polsatu dementuje

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"