Broker reklamowy Demotywatorów i JoeMonstera podwoił wpływy i wyszedł na plus

W ub.r. firma Monster Media Group, zajmująca się sprzedażą oferty reklamowej serwisów Mariusza Składanowskiego, takich jak Demotywatory.pl, JoeMonster.org czy Stylowi.pl, osiągnęła wzrost przychodów sprzedażowych o 116,8 proc. do 1,73 mln zł, a jej wynik netto poszedł w górę ze 148,4 tys. zł straty do 176,9 tys. zł zysku.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Broker reklamowy Demotywatorów i JoeMonstera podwoił wpływy i wyszedł na plus

Przychody sprzedażowe Monster Media Group zwiększyły się z 797,9 tys. zł do 1,73 mln zł. Firma od sześciu lat zajmuje się sprzedażą oferty reklamowej w serwisach Mariusza Składanowskiego: przede wszystkim witrynach z memami i innymi śmiesznymi treściami dodawanymi przez internautów (m.in. Demotywatory.pl, JoeMonster.org, Mistrzowie.org, Komixxy.pl), a także witrynami z innych kategorii tematycznych (m.in. Stylowi.pl Motokiller.pl, Piekielni.pl, Faktopedia.pl, Pewex.pl).

Wydawcą zdecydowanej większości tych stron jest spółka MSI niezarejestrowana w KRS.

Według badania Mediapanel w lutym br. Demotywatory.pl miały 1,47 mln użytkowników i 5,07 proc. zasięgu, a Joemonster.org - 787,3 tys. użytkowników i 2,72 proc. zasięgu. Pozostałe witryny obsługiwane przez Monster Media Group były poza pierwszą dziesiątką kategorii Humor.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/reklama-internetowa-w-polsce-jakie-wydatki-w-2020-roku,7170196062193793a ##

Koszty operacyjne spółki zwiększyły się znacznie mniej od przychodów - o 62,4 proc., z 940,6 tys. zł do 1,53 mln zł. Nakłady na usług obce poszły w górę z 718,4 tys. zł do 1,38 mln zł.

Natomiast wydatki na wynagrodzenia zmalały ze 174,4 do 122,8 tys. zł, na ubezpieczenia społeczne i inne świadczenia pracownicze - z 36,4 do 22,9 tys. zł, a pozostałe koszty rodzajowe - z 11,4 do 4,6 tys. zł. W ub.r. spółka zatrudniała dwójkę pracowników.

Wyniki rentowności firmy wzrosły powyżej zera. Wynik sprzedażowy brutto poszedł w górę ze 142,7 tys. zł straty do 202,4 tys. zł zysku, wynik operacyjny - ze 142,7 tys. zł straty do 202,6 tys. zł zysku, a wynik netto - ze 148,4 tys. zł straty do 176,9 tys. zł zysku. W ub.r. spółka zapłaciła 25,7 tys. zł podatku dochodowego, wobec 5,8 tys. zł rok wcześniej.

Mariusz Składanowski jest prezesem i właścicielem 95 proc. udziałów Monster Media Group, natomiast 5 proc. udziałów należy do członka zarządu spółki Sebastiana Leśniaka.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Czołowy reporter odchodzi z Wirtualnej Polski

Czołowy reporter odchodzi z Wirtualnej Polski