Brytyjski rynek reklamy w dół o 4 proc. w 2008 r.

Wartość rynku reklamy w Wielkiej Brytanii zmniejszyła się wubiegłym roku o 4 procent, do poziomu 18,6 miliarda funtów.

km
km
Udostępnij artykuł:

Dla porównania rok wcześniej wartość tego rynku zwiększyła się o4,3 procenta - wynika z raportu przygotowanego przez organizacjęWorld Advertising Research Center (WARC) dla brytyjskiegostowarzyszenia Advertising Association (AA).

Największą przyczyną mniejszych nakładów w 2008 roku były spadkiw sektorze reklamy prasowej (o 11,8 procenta), radiowej (o 8,5procenta) oraz telewizyjnej (o 4,9 procenta).

Od większego spadku brytyjski rynek uchronił internet, wprzypadku którego nakłady na reklamę w 2008 roku wzrosły o 19,1procenta, do 3,6 miliarda funtów. Jedynym oprócz niego medium,które odnotowało wzrost (o 1 procent) okazało się kino.

Największym medium reklamowym na Wyspach pozostała prasa z 36,6procenta udziału w rynku, wyprzedzając telewizję (24 procent) orazinternet (19,3 procenta).

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu