„BrzydUla” straciła ponad połowę widowni. 26,96 mln zł z reklam

Emitowaną w Siódemce „BrzydUlę” w jesiennej ramówce br. oglądało średnio 412 tys. widzów, o 459 tys. osób mniej niż rok temu. Stacja w czasie emisji produkcji wypadła słabiej od TV4 i TV Puls i lepiej od TTV. Wpływy z reklam wyniosły 26,96 mln zł - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

MK
MK
Udostępnij artykuł:

Jesienne odcinki „BrzydUli” Siódemka emitowała w dni powszednie o godz. 20.00, w okresie od 30 sierpnia do 23 grudnia 2021 roku. Średnia widownia telenoweli wyniosła 412 tys. osób. Udział stacji w rynku telewizyjnym ukształtował się na poziomie 3,08 proc. w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 5,17 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 4,45 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Najwięcej widzów przyciągnął odcinek produkcji pokazany 8 września. Śledziło go średnio 556 tys. osób.

grafika

Dla porównania, jesienią ub.r. „BrzydUlę” w TVN7 śledziło o 459 tys. widzów mniej. Było to 871 tys. osób. Udział stacji w rynku telewizyjnym ukształtował się na poziomie 5,89 proc. w 4+, 10,23 proc. w 16-49 i 8,43 proc. w 16-59.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/hotel-paradise-tvn7-4-sezon-kto-wygral-ogladalnosc-nowe-edycje,7170072696678529a ##

Podczas nadawania „BrzydUli” Siódemka zajęła trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród swoich głównych konkurentów. Liderem w tym czasie był kanał TV4, który miał 6,81 proc., drugie miejsce należało do TV Puls (4,02 proc.), a czwarte - do TTV (1,49 proc.).

Wśród widzów w grupie 16-49 Siódemka była druga. Z kolei w grupie 16-59 stacja była trzecia.

grafika

Wpływy z reklam dotychczas wyemitowanych odcinków serialu wyniosły 26,96 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/tvn7-nowe-logo-oprawa,7170131074984065a ##

„BrzydUla” to reaktywowana po 11 latach przerwy telenowela, którą w TVN7 oglądać można od 5 października 2020 roku. Kontynuacja „BrzydUli” to autorski projekt Telewizji TVN, który nawiązuje do pierwowzoru - kolumbijskiego formatu „Yo soy Betty, la fea”.

W tytułowej roli ponownie występuje Julia Kamińska. Do obsady powrócili m.in. Filip Bobek, Małgorzata Socha, Łukasz Garlicki, Maja Hirsch, Mariusz Zaniewski, Łukasz Simlat, Marek Włodarczyk, Dorota Pomykała, Krzysztof Czeczot, Dominika Kluźniak i Wacław Warchoł. W kontynuacji „BrzydUli” nie brakuje także nowych twarzy, m.in. Magdaleny Koleśnik, Karola Pochecia czy Marcina Rogacewicza. Widzowie zobaczą także Paulinę Kondrak, Nel Kaczmarek, Piotra Roguckiego i Rafała Mohra.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/koniec-serial-zakochani-po-uszy-wyniki-ogladalnosci,7170124564002433a ##

Producentami „BrzydUli” ze strony TVN są Karolina Izert („Singielka”, „Pod powierzchnią”) oraz Monika Gosk („Taniec z gwiazdami”, „Kuchenne rewolucje”), a producentem wykonawczym - Grażyna Kozłowska („Na Wspólnej”) i FremantleMedia Polska. Scenariusz stworzył Piotr Jasek („Singielka”, „Web Therapy”, „1800 gramów”).

„BrzydUla” do połowy 2022 roku

Serial w Siódemce będzie można oglądać do końca wiosny 2022 roku. - Szkoda byłoby rozstać się z ulubionymi bohaterami za wcześnie, dlatego z radością możemy potwierdzić, że wiosną 2022 zobaczymy dalsze losy tytułowej „BrzydUli” granej przez wyjątkową Julię Kamińską, która również jest współautorką scenariusza - komentuje Katarzyna Mazurkiewicz, szefowa TVN7.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/one-night-squad-tvn7-kto-wygral,7170160846915713a ##

MK
Autor artykułu:
MK
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik  Polsatu dementuje

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik Polsatu dementuje

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów