SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„BrzydUla” straciła ponad połowę widowni. 26,96 mln zł z reklam

Emitowaną w Siódemce „BrzydUlę” w jesiennej ramówce br. oglądało średnio 412 tys. widzów, o 459 tys. osób mniej niż rok temu. Stacja w czasie emisji produkcji wypadła słabiej od TV4 i TV Puls i lepiej od TTV. Wpływy z reklam wyniosły 26,96 mln zł - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

od lewej: B. Serafiński i W. MierowskiArticle

Jesienne odcinki „BrzydUli” Siódemka emitowała w dni powszednie o godz. 20.00, w okresie od 30 sierpnia do 23 grudnia 2021 roku. Średnia widownia telenoweli wyniosła 412 tys. osób. Udział stacji w rynku telewizyjnym ukształtował się na poziomie 3,08 proc. w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 5,17 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 4,45 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Najwięcej widzów przyciągnął odcinek produkcji pokazany 8 września. Śledziło go średnio 556 tys. osób.

Dla porównania, jesienią ub.r. „BrzydUlę” w TVN7 śledziło o 459 tys. widzów mniej. Było to 871 tys. osób. Udział stacji w rynku telewizyjnym ukształtował się na poziomie 5,89 proc. w 4+, 10,23 proc. w 16-49 i 8,43 proc. w 16-59.

Podczas nadawania „BrzydUli” Siódemka zajęła trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród swoich głównych konkurentów. Liderem w tym czasie był kanał TV4, który miał 6,81 proc., drugie miejsce należało do TV Puls (4,02 proc.), a czwarte - do TTV (1,49 proc.).

Wśród widzów w grupie 16-49 Siódemka była druga. Z kolei w grupie 16-59 stacja była trzecia.

Wpływy z reklam dotychczas wyemitowanych odcinków serialu wyniosły 26,96 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

„BrzydUla” to reaktywowana po 11 latach przerwy telenowela, którą w TVN7 oglądać można od 5 października 2020 roku. Kontynuacja „BrzydUli” to autorski projekt Telewizji TVN, który nawiązuje do pierwowzoru - kolumbijskiego formatu „Yo soy Betty, la fea”.

W tytułowej roli ponownie występuje Julia Kamińska. Do obsady powrócili m.in. Filip Bobek, Małgorzata Socha, Łukasz Garlicki, Maja Hirsch, Mariusz Zaniewski, Łukasz Simlat, Marek Włodarczyk, Dorota Pomykała, Krzysztof Czeczot, Dominika Kluźniak i Wacław Warchoł. W kontynuacji „BrzydUli” nie brakuje także nowych twarzy, m.in. Magdaleny Koleśnik, Karola Pochecia czy Marcina Rogacewicza. Widzowie zobaczą także Paulinę Kondrak, Nel Kaczmarek, Piotra Roguckiego i Rafała Mohra.

Produkcji „BrzydUli”, na zlecenie TVN, podjęła się firma FremantleMedia Polska, która w 2018 roku nabyła od RCN prawa do kontynuacji serialu, będącego rodzimą adaptacją kolumbijskiej telenoweli „Yo Soy Betty, La Fea”. Polska ekipa jako jedyna zdecydowała się na kontynuację przygód „BrzydUli” po latach. Za oryginalny pomysł odpowiada Jaska Studio.

Producentami „BrzydUli” ze strony TVN są Karolina Izert („Singielka”, „Pod powierzchnią”) oraz Monika Gosk („Taniec z gwiazdami”, „Kuchenne rewolucje”), a producentem wykonawczym - Grażyna Kozłowska („Na Wspólnej”) i FremantleMedia Polska. Scenariusz stworzył Piotr Jasek („Singielka”, „Web Therapy”, „1800 gramów”).

„BrzydUla” do połowy 2022 roku

Aktualnie „BrzydUla” ma trzytygodniową przerwę w emisji. Nowe odcinki serialu Siódemka zacznie emitować w poniedziałek, 17 stycznia 2022 roku.

Serial w Siódemce będzie można oglądać do końca wiosny 2022 roku. - Szkoda byłoby rozstać się z ulubionymi bohaterami za wcześnie, dlatego z radością możemy potwierdzić, że wiosną 2022 zobaczymy dalsze losy tytułowej „BrzydUli” granej przez wyjątkową Julię Kamińską, która również jest współautorką scenariusza - komentuje Katarzyna Mazurkiewicz, szefowa TVN7.

Udział TVN7 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2020 roku wyniósł 3,45 proc.

Dołącz do dyskusji: „BrzydUla” straciła ponad połowę widowni. 26,96 mln zł z reklam

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Jola
I tak niezłe wyniki
odpowiedź
User
Marlena
Jak na taką jakość tej produkcji, wyniki i tak dobre. Przecież to mizeria bez ogórków.
odpowiedź
User
Jutub
Nie da się już oglądać tego szitu!
odpowiedź