SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Budżet marketingowy Silit dla agencji L-E-M

Agencja L-E-M wygrała przetarg na obsługę firmy Silit w zakresie marketingu 360 stopni i public relations. Porozumienie zostało zawarte na rok.

Na mocy wygranego przetargu agencja L-E-M będzie przez najbliższy rok prowadzić kompleksowe działania marketingowe firmy Silit dystrybuującej ekskluzywne naczynia kuchenne z Niemiec. Ta obsługa obejmuje opracowanie przez agencję strategii marketingowej wprowadzenia tej marki na polski rynek oraz realizację towarzyszących temu działań public relations. W pierwszym etapie współpracy L-E-M przygotowało billboard sponsorski, którego emisja w telewizji jest planowana pod koniec roku.

Produkcją i planowaniem mediów na potrzeby akcji zajmuje się dom mediowy Initiative.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Budżet marketingowy Silit dla agencji L-E-M

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl