SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Budżet reklamowy firmy Ericsson dla Lowe

Agencja reklamowa Lowe Worldwide wygrała przetarg na obsługę globalnego budżetu reklamowego firmy Ericsson.

Do tej pory szwedzką firmę telekomunikacyjną obsługiwała w tym zakresie agencja Ogilvy Worldwide, która została wyeliminowana w finałowej fazie przetargu. Na wcześniejszym etapie odpadły również Publicis i McCann Erickson.

Lowe będzie miała za zadanie skupić się przede wszystkim na rynkach wzrostu Ericssona - Chinach, Brazylii oraz Indiach. Jednak pieczę nad budżetem firmy będzie sprawować szwedzka agencja należąca do Lowe - Lowe Brindfors.

Opróćz mediów tradycyjnych, budżet reklamowy firmy Ericsson obejmuje również przestrzeń cyfrową, media społeczne oraz tzw. marketing doznań (experiential marketing).

źródło: Brand Republic

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Budżet reklamowy firmy Ericsson dla Lowe

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl