Budżet reklamowy Lavazzy dla Star Media

Dom mediowy Star Media zdobył budżet reklamowy kawy Lavazza. W kwietniu ruszy jej pierwsza w Polsce kampania telewizyjna.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Star Media będzie odpowiadać za adaptację kreacji oraz planowanie i zakup mediów na potrzeby kampanii reklamowych kawy Lavazza w Polsce. W kwietniu marka po raz pierwszy w naszym kraju będzie reklamowana w telewizji. Star Media zdobył to zlecenie w przetargu, do którego został zaproszony dzięki rekomendacji Media Italia, partnerskiej agencji z międzynarodowej grupy Columbus Media International. Umowa o współpracy została zawarta na czas nieokreślony.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję